Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Rusya Uçaklarımıza Hava Sahasını Açınca Moskova Üzerinde Uçuyoruz Sandım Meğer Suriye’ymiş

Rusya Uçaklarımıza Hava Sahasını Açınca Moskova Üzerinde Uçuyoruz Sandım Meğer Suriye’ymiş
 

Kimse şaşırmıyor çünkü böyle şeylere alıştık ama aslında tuhaf bir durum.

Tamam, iç savaş olabilir ama yine de ortada Suriye diye bir devlet var. Keza Esad ülkede kontrolü kaybetmiş olsa da Suriye’nin resmi yönetimi. Ve Rusya’yı yardıma çağırması bile ülke topraklarıyla ilgili tasarrufta bulunma hakkı vermez.

Bir yabancı ülke topraklarınızda işte hava sahanızı açıyor kapatıyor şuraya giremezsin buradan geçemezsin diyorsa ülkeniz yoktur. Yardıma çağırdığınız ülke bile bunu yapamaz. Suriye’nin gerçekten işgal edildiğine ben bu olayla karar verdim.

Türkiye hadi diyelim dost değil, demek ki Esad’ın dostları da Rusya’nın izni olmadan Suriye'ye giremeyecek. ABD’nin durumu farklı, o her yere girer.

Benim merak ettiğim Rusya izin vermeseydi Türkiye operasyon yapamayacak mıydı? Rusya’ya ne ki Sibirya’ya mı operasyon yapıyoruz?

Tamam, Rusya hava sahasını açtı, peki açmasa ne olacaktı? Türkiye “Sana ne diyebilecek miydi? Kaldı ki –Rusya’nın beni Esad çağırdı demesi halinde- Şam yönetiminin meşru kabul edilmeme durumu da var.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..