Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '18

 
Kategori
İnternet
 

Sahtekar!

Sahtekar!
 

Şu küçük ekranlarda müthiş üçkağıtçıyız, bu tamam, bu cepte.

   Yavrum yazık bir de bu üçkağıtçıları alkışlayan ''saftirikler'' var ki ben bu güruha hayret edenlerdenim.  Yahu sıkılmadınız mı? Zaten üç ana kategori var;  ördek dudaklı hafif yandan doğru yukarıdan çekilmiş foto sahibi ablamız, son model arabayla yolların hastası üçüncü sınıf müzik seven abimiz, karış karış gezmedik ülke bırakmayan #surununfakirler 'ci gezginimiz. En ilginci de bu sonuncusudur, resmine bakar bakar, özenir, içinde hafif buruklukla beğenir  ama bilmiyor ki o görgüsüz bu dünyayı aslında onun ''like'' ları sayesinde geziyor.

   O kadar açıklar ki özenmeye, hayranlığa, saçma sapan birilerinin peşinden gitmeye... Sıradanın peşine öyle bir takılıyorlar ki mesela Güney Amerikayı sırt çantasıyla 5 kuruşsuz gezmeye çalışan ruhu kaçırıyorlar... Çoluğunu çocuğunu maymun edenlerden hiç bahsetmiyorum çünkü bahsetmeye kalkarsam çok başka bir içerik oluşacak, çocukların ve gençlerin zihinsel ve bedensel gelişimini engelleyeceğimden korkarım. İlk yazım yayınlanmaz, peşime düşerler. Allah ana-babanın zalımından korusun bizi. En fenası o...

Youtube bakayım diyorsun mesela; leş. Çöp dolu her yer. 8 senedir slime izliyoruz. Nedir yahu bu slime? Türkçe karşılığı nedir onu da bilmiyorum. Bu gevşek yumuşak yılış şeyi neden bu kadar sevdiniz? Niye? Amacı nedir? Haydi bir amacı da olmasın, amacı olmayan bir furyanın bu kadar uzun sürmesi normal mi? Oradaki insanlar neden ev turu yapıyor sürekli? Fiyat karşılaştırmalı yiyecekler, saçma sapan 'challange' lar. Bütün bir siber alemin delirme hali. Bu saçmalıkları endam eden para kazanmanın peşinde hadi anladım da o izleyen 2 milyon insan neyin peşinde? Beyni slime olmuş diyeceğim, başka bir açıklamam yok.

Twitch'de de bu Youtube videolarını durdurup durdurup gömen bir grup var mesela, yanında kahvesi, döneri, tostu ile yarı Türkçe yarı İngilizce konuşarak...  '' Neden öyle diyosun abi? '' diyen çocuğuda  ağzından susamları saça saça söylemediğini bırakmıyor ama sonra o çocuk gidip bağış yapıyor bu adama. Ben çözemiyorum ''o çocuk'' ları. Bu kadar mı sevgisiz kaldı gencecik insanlar?

Sorsan kadın savunucularının en önde gideni, feminist değilim ama her zaman kadının yanındayımcı ama iş takipçi toplamaya gelince eski sevgilisine sallayan iftira atan bir *** ! 

Bu insanlar ne zaman bu kadar zavvallı hale geldi? Hangi noktada oldu bu? Ne yaşandı ?

Haa müthiş keyifli kanallar, vizyon genişleten hesaplar var yok değil ama sanıyorum diğerleri halkın zevkine daha uygun ... 

 

 

 
Toplam blog
: 3
: 97
Kayıt tarihi
: 12.07.18
 
 

ben de hakkımda pek bişey bilmiyorum ... ..