Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Utanıyorum

Utanıyorum
 

Yüzüne bakmaya utanıyorum Atam;

hangi yüzle bakabilirim yüzüne, ilkelerimiz, Cumhuriyetimiz, değerlerimiz yok oluyorken.

Ruhum kanıyor, içim sızlıyor sana layık olamadığımızdan.

Kurduğun partin bile çevirdiyse yüzünü sağa, kime sesleneceğim kime Atam…

Gaflet uykularıyla gözümüz görmez oldu,

utanıyorum Atam utanıyorum yüzüne gururla bakamadığımdan.

Utanıyorum, çaresizlik içinde kıvranışımıza; aklın bittiği sezgilerin yok olduğuna, uçuruma sürüklenişimize utanıyorum…

 

Utanıyorum gelişi güzel bayram konuşmalarına, yine sana sığınıyorum, sana söz veriyorum Atam.

Ömrümün son gününe kadar ilkelerine bağlı kalacağıma yemin ediyorum.

Bu dünyada tek kalsam bile, senin yolunda ölmek gururumdur, şerefimdir, insanlığımın onurudur.

İşte o zaman senin yüzüne bakabilirim, işte o zaman senin istediğin Cumhuriyet kadını olabilirim.

 

Ela Ülger

 
Toplam blog
: 17
: 359
Kayıt tarihi
: 19.06.14
 
 

Ertelenmiş Hayatlar kitabının yazarı; Ela Ülger ..