Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

31 Ocak '10

 
Kategori
Felsefe
 

Üzüm'e mi benziyorum? İkinci benzetme!

Üzüm'e mi benziyorum? İkinci benzetme!
 

Ben sana demedim mi?

Salgılarımı ''hak'' etmen için;

Beni sıkman gerekiyor!...

Dünyanın köşesi olmaz!

Kısa mesafe.

Evrenin köşesinde bekliyorum!

*

Ne o yoruldun mu?

*

Demek ki

*

Beni sıkmayı

*

O

Kadar

Kolay

Sandın!

*

Sen!

Sabiha Rana'yı

Ne sandın?

Kara Üzüm Habbesi mi?

Kara üzüm habbesi
Le le le canım
Gönlüm sevmez herkesi
Esmersen güzelsin
Olursa o kız olsun
Le le le canım
Esmerler hovardası
Esmersin güzelsin

İpin ucu bendedir
Le le le canım
Bir ucu bedendedir
Esmersin güzelsin
El bilir dünya bilir
Le le le canım
Benim gönlüm sendedir
Esmersen güzelsin

Kalk gidek böylesine
Le le le canım
Garipler mahlesine
Esmersin güzelsin
Orda bir garip ölmüş
Le le le canım
Kalkın gidek yasına
Esmersen güzelsen

Gelme biye küstüm siye
Bir öpücük vermedin
Vallah huylandım siye

Kara ÜZÜM HABBESİ - İbrahim Tatlıses Video izle!

O dediğin türkü olmasın sakın!

Melekler seni n'apsın?

Limon'a mı benziyorum? Birinci benzetme!

Nar'a mı benziyorum? Üçüncü benzetme!

Portakal'a mı benziyorum? Dördüncü benzetme!

Gönül Notum:

Başta Sayın Kamil Yazıcı ve İzzet Özilhan Beyefendiler olmak üzere kısacası Cappy Yöneticilerinin Dikkatine!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..