Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Yaralı ayrılık

Yaralı ayrılık
 

TACETTİN SARAÇ NACO " kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden.


Bu ne ya,
bu nedir ya?
Bana bunu da mı edecektin sen bana!
Bu yaralı ayrılık da neyin nesi?
Sonunda ettiğini ettin yani.
Sonunda bıraktın beni;
sana hasret koydun ya!
Aferin sana sevgilim dediğim yar.
Aferin aferin.
Ayrılık diye hiçbirşey aklıma gelmezdi ki!
Senden birgün uzak kalacağım diye,
hmm asla asla düşünmezdim.
Bunu sen bana yapamazsın be canımın içi.
Bu öyle bi ayrılık ki;
yakıyor,
yıkıyor beni.
Ben bundan sonra sensiz ne ederim.
Ben bundan sonra,
Vallahi ölürüm ölürüm.
Bu öyle bi ayrılık ki;
bu yüreğimi ve tüm bedenimi,
ve tüm benliğimi yaralayan,
yaralı bi ayrılık.
YaRaLı AyRıLıK...
YaRaLı AyRıLıK...
 
 
Söz - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' eserleri. Tüm telif hakları ' TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir.
 
Tacettin Saraç Naco
12 Nisan 2004,
Türkiye / İstanbul  ...
 
.................................................................................................
 
twitter.com/tacettinsarac
 
instagram.com/tacettinsarac
 
www.nacomusic.com
 
blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
 
tacettinsaracnaco.blogspot.com
 
www.facebook.com/tacettinsaracnaco     ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ....
 
www.facebook.com/nacomuzik.ts       (  YAPIMCI PRODÜKTÖR TACETTİN SARAÇ     .... Chronic Facebook profili-sayfası ) ....
 
..............................................................................................
 

" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION '

.............................................................................................

 

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..