Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Dünya
 

"Söktürme" ABD, PYD'ni de İncirlik'ini de...

"Söktürme"  ABD, PYD'ni de İncirlik'ini de...
 

ABD Savunma Bakanlığı 2019 bütçe tasarısında (sözümona) Deaş ile mücadele programı kapsamında PYD/PKK’ya yardım için 550 milyon dolar ayırdı. Örgüte 2018 bütçesinden ayrılan miktar da 500 milyon dolardı.[1]

PKK/PYD kiminle mücadele programı yürütüyor? DEAŞ’la mı? Bizim bildiğimiz, var gücüyle Afrin’de Türk Silahlı Kuvvetlerine karşı mücadele ediyor.

ABD’ DEAŞ’la mücadele programı kapsamında derken Türkiye’yi mi kastediyor yoksa?

DEAŞ mı kaldı?

PKK/PYD’nin mücadele ettiği tek hedef Türkiye ve Türk Silahlı Kuvvetleri…

Ve… PKK/PYD’yi finanse eden devlet de  ABD.

Binlerce tır dolusu silahla teçhiz eden, eğiten, donatan, giydiren, besleyen de ABD’dir.

Türk Ordusu şu anda Afrin’de PKK/PYD’yle çatışıyor.

Yani, daha açığı, neti, Türk Ordusu Afrin’de ABD’nin organize ettiği, silahlandırdığı, koruyup kolladığı, ABD’nin “kara gücüm” dediği PKK/PYD’ye operasyon yapıyor.

Şu ana kadar şehit verdiğimiz 31 mehmetçiğimizi katledenler bunlar...

Evet… ABD bu örgütü fiilen koruyor da.

ABD daha bundan birkaç gün önce Deyrizor’da PKK/PYD karargahına saldıran Suriye güçlerine düzenlediği hava saldırısında Suriye’ye 100’den fazla kayıp verdirdiğini[2] açıkladı…

Yani, demek istiyor ki ABD; “bunları ben besliyorum, eğitiyorum, donatıyorum, organize ediyorum, dokunanı yakarım…”

PKK/PYD’yi hedef alan Suriye’ye saldırırken bize de gözdağı veriyor!

Münbiç’te PKK/PYD’ye askerini siper ederken bunu demeye çalışıyor…

Aklınca orada bir devlet kuracak, orada üslenecek, Türkiye’ye ihtiyacı kalmayacak…

Al o zaman İncirlik Üssündeki takım taklavatını, götür, koy oraya bakalım… O topraklarda barınabiliyor musun, gör!

“Bizim Türkiye’de, Irak’ta, İran’da ve Suriye’de topraklarımız var” diyen bir çeteyi almış, devlet kurdurtacak, “yapma” diyoruz, halen daha “itidal” lafları ediyor… “endişelerinizi anlıyoruz” diyor…

Zorla söyletiyor insanı…

Bak, ey ABD… Devlet büyüklerim nezaket gerektiren söylemleri itibariyle yeterli açıklıkta ifade edemiyorlar ve sen de ısrarla anlamazlıktan geliyorsun…

Devlet büyüklerimin anlayacağın açıklıkta ifade edemedikleri şeyi ben söyleyeyim…

Senin kara gücüm dediğin PKK/PYD’ni de İncirlik Üssünü de “söker”… atarız buralardan… Aklını başına al…

 

Kenan IŞIK

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..