Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Ekim '17

 
Kategori
Kitap
 

''Melekler Yüreğinden Öpsün Milliyet'' :)

''Melekler Yüreğinden Öpsün Milliyet'' :)
 

Ben Sabiha Rana Sağlık ve Huzurunuz İçin ; ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''


Milliyet.com.tr ve kitabım ''Melekler Yüreğinizden Öpsün'' 

Her gün yaptığım gibi, Milliyet.com.tr de geziniyorum. Bir de ne göreyim…

***

‘’Aman Allah’ım’’

‘’Tahtalara tak tak...’’

‘’Tü tü tü maşallah ...’’

‘’Milliyet, Allah’ın koskocaman Milliyet’i, ana sayfasın da kitabımı, "Melekler Yüreğinizden Öpsün" tanıtıyor...’’

‘’Yok artık…’’

‘’Allah’ım, vallahi bu benim kitabım… Ta kendisi… ‘’

‘’Melekler Yüreğinizden Öpsün’’ yazıyor…

‘’Ben ne şanslı bir kadınım ya!’’

‘’Bu gün Cuma, hakikatten de mübarek günmüş bu Cuma ya…’’

‘’Ben de hep merak ederdim. Bu Cuma sevgim nereden diye! Meğer…’’

‘’Bak Allah’ın işine ya!’’

‘’Yoksa ben Milliyet’e reklam mı verdim?’’

‘’Hadi len… Sende ne gezer eşek yüküyle para’’

‘’Ay kalbim fren yaptı… Vallahi kalbim frene bastı. ‘’

‘’Yoksa ben öldüm mü len? Ölsem ortada Nuriler olur herhalde … Nuri muri hak getire…’’

‘’Kaderin cilvesi işte. Oynaştı durdu benimle… Şimdi de bana serap gösteriyor…’’

‘’Hey güzel Rabbim, eğer yaşıyorsam da artık gönül rahatlığıyla yanına gelebilirim…’’

‘’Sana geliyorum Allah’ım, al beni koynuna’’

 ‘’Ulan ben niye ölüyorum ki?’’

‘’Kitabımı almayanlar, okumayanlar mölsünler…’’

‘’Nereye mi gidiyorum?’’

‘’3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 100.  kitaplarımı yazmaya’’

‘’Okursunuz, okursunuz … Siz de bu merak oldukça beni zaten okursunuz… ‘’ :) 

 

***

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi

 

''Ansızın sımsıcak bir sevgiyle sarmalandığınızı hissederseniz, bilin ki melekler yüreğinizden öpmüştür... Ve Sabiha Rana’nın güzel sözlerindeki, dileklerindeki tınılar yönlendirmiştir onları size...  Oğuzkan Bölükbaşı’nın tanımıyla; “Melekleri yüreğimizden öptüren özgür,  Çingene ruhlu kadın.”dır Sabiha Rana.  Şimdi; bu kitaptaki her satıra teslim edin kendinizi, sevgiyi yudumlayın keyifle, yüreğinizin cennetinde...  “Dün, yaşamı affedilmez bir şekilde yasaklı bıraktı. Sevgiyi, kahkahayı kör, sağır etti. Oysa yaşam sevgidir, kahkahadır, danstır, şarkıdır, iyi niyettir...”

 

 

Ben Sabiha Rana ‘’Melekler Yüreğinizden Öpsün’’

 

***

Ben buralardayım :)

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..