Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '12

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

A Planı

A Planı
 

Evet, üşengecim yazamıyorum artık fazla ama her günümde sen varsın oğlum. Senden fırsat bulup yazamıyorum ama küçük küçük notlar tutuyorum. Telefonuma post- it ime, peçeteye. Her akşam beni üzüyorsun yavrum evinize giderken üzüyorsun ‘’sana ne yaptım ki beni eve yolluyorsun söz veriyorum yaramazlık yapmıcam can ‘’diyorsun inci taneleri döküyorsun oğlum… Bebeğim ömrüm sen beni hiç üzmedin ki. Üzmezsin ki. Sana bakmaya koklamaya doyamıyorum seni kendimden bile sakınırken seni neden yollayayım.

Bu aralar canımı sıkan şey Kpss kursuna başlıyorum sınava kadar hafta sonları hariç çok çok az görebileceğim seni  bu canımı çok yakıyor. Ama planımızı hazırladım hatta planlarımızı 29  harften plan yaptım bebeğim  ben :))  Şimdi A planımı anlateyım ..8.30 da başlıyor mesaim bazı sabahlar sen uyusan bile gelip göreceğim öpücük konduracağım gül yüzüne saat 12 de öğle arası için işten çıksan 12.20 gibi evdeyim. Yemek yiyebilirsem yerim yiyemezsem ekmek arası yaparım 12.45 gibi çıksam evden 13.00 te işteyim. İş çıkışı istiyorum seni yanıma ablama, dedenlere söyledim mutlaka getirmeliler seni. 17.30 -18.20 arası benim olmalısın. Bu 3 ay zor geçecek bebeğim ama bize sosyal tesis lazım  : )) 

1 Haziran 2012  Cuma

22.30

 
Toplam blog
: 14
: 664
Kayıt tarihi
: 25.11.09
 
 

Artun a notlar tutmaya başladığımda 29 yaşındaydım artık  31 yaşındayım.Artun un müjdesini alınca..