Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Abazanın olimpiyat günlüğü

Abazanın olimpiyat günlüğü
 

Mayo bu olmalı, poz bu olmalı! Lütfen ama lütfen!!!


Şşşt, Serkan, Polonya bayan voleybol takımını gördün mü lan? Abi o ne be hepsi manken gibi. Ama o şeylere bakmayacaksın hani file önündeki uzunlar var ya. Onlar çok uzun ya. Bölye kanburları falan çıkıyor bazısının. Ötekiler çok güzel ama. Japonlara yenildiler ama elendiler mi anlamadım. İnşallah şampiyon olurlarda sonuna dek izleriz hatta madalya da alsalar ne güzel olur. Pasör kız bir üzüldü, yüzü böyle kaşık gibi kaldı. Gidip sarılayım, teselli edeyim kendisini istedim. Teselli sevişmesi yapayım istedim. Ne gülüyorsun lan? Tabi oğlum en zayıf anı. Teselli edeceksin, yok canım diyeceksin. Geçti canım diyeceksin. Ben buradayım bak diyeceksin. Küçük küçük öpeceksin, okşayacaksın. Bak nereye gidiyor olay...

Gülme lan!

***

Aslında olimpik sporcuyla sadece günübirlik ilişki yaşayacaksın. Eski doğu alman şampiyon kızların hepsinin bıyıkları var bugün. Bizzat gördüm içlerinde çorbayı kamışla içeni var.

***

Buz pateni yok muydu olimpiyatlarda? Keşke hepsi öyle giyinse...

***

Bayan jimlastikçiler biraz fazla mı küçük, yoksa bana mı öyle geliyor? Ya bakayım diyorum, sonra vicdan azabı oluyor. Kaç yaşında lan bunlar? Bunların ablaları nerede hem?

***

Sağolsun Milliyet'de bizi düşünmüş. Milliyet de bizden canım zatii...

http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,9495566&galeriid=4272
http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,3735362&galeriid=4281


***

Ya her sene aynı hayal kırıklığı. Yüzme yarışlarını açıyorum mayolu kızlar var diye. Kızlar adeleden olmuşlar birer tosuncuk. Memeleri bile belli olmuyor çoğusunun. Hele o omuzlar ne biçim öyle ya... Kızsa bir tanesi tutar boynumu kırar vallahi de gıyk diye sesim çıkar, teker altında kalan kedi yavrusu gibi... Gerçi bu yüzücülerin içinde de güzelleri olurdu eskiden ama o speedo'nun tesettürlü mayoları yok mu... Yüzücülerin her biri kayakçı gibi giyinmiş lan... şikayet etmek gerek bu konuyu yetkili mercilere.

Bir de neden bikini değil de illaki mayo?

***

Bir de neden biz başarısızız bu kadar, işte onu hiç anlamıyorum...

A.K.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..