Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Basıldım!!!

Basıldım!!!
 

Belli bir süredir devamlılığı olan, nispeten "emektar" blog yazarları arasında daha önceden çevrilmiş bir muhabbettir, "blog yazarının gerçek yazar olma arzusu". Bu arzu kimi zaman gizliden, inceden anlaşılıyor kimi zaman da işte resmen ortaya konan kitaplarla kendisini görünür kılıyor. Platform olarak MB'nin kimseyi yazarlığa doğrudan taşımayacağını öğreneli bir hayli oldu ama yazmak bir disiplin gerektiriyorsa eğer, blog yazmakta başlı başına bir disiplin olduğundan MB, doğrudan olmasa da dolaylı olarak bir insanı yazarlığa doğru taşıyabiliyor...

Uzun lafın kısası Kadıköy çıkışlı yerel bir dergi olan "Karga Mecmua" editörleri blogdan seçtiğim bazı yazılara göz atınca tarzımın onların dergisinde yazmaya hayli uygun olduğu söylediler. Amatör yazarın düşü kendisini eliyle tuttuğu sayfalardan okumak, yazdıklarını elle tutulan sayfalardan okunduğunu bilmektir diye düşünüyorum. MB'nin hakkını yememek lazım ama Karga Mecmua'ya kabul edilince ev bulmuş bir sokak köpeği gibi mutlu oldum ben.

Şimdiye kadar bir çok defa zevkine güvendiğim arkadaşlarım blog değil de "kitap yazma" işine odaklanmamı tavsiye ettiler. Ama bu uslup, bu tarz kitaba değil de daha gündelik, daha harekteli, kolay okunan bir kültürün içinde olmalıydı, bu bağlamda bahsettiğim aylık derginin tam da bana göre olduğunu düşünüyorum.

"Karga Mecmua" yazarları arasında kendimi oldukça çaylak görüyorum. Peşinen söyleyeyim, benim yazdıklarımı ilgi çekici bulan arkadaşlar eminim ki dergiye bayılırlar. Çünkü dergide yazan arkadaşlar her zaman bir yazma işi içinde olmuşlar. Aynı çevrenin ferdleri olarak birbirlerini itmiş, geliştirmişler. Yazmak kimisini mesleğiyken, önemli bir kısmı içinde hep bir yaşam tarzı olmuş. Henüz hiçbirisiyle tanışamamış olsam da okuduklarımdan çıkarttıklarım bunlar. Ben ise sadece boyu uzun olduğu için bir şekilde geç keşfedilip 21 yaşında basketbola başlayan hilkat garibesi gibiyim biraz aralarında. MB'de gösterdiğim aşama Karga Mecmua'da göstereceğimin teminatı olur diyerek istersem ne kadar da kendime güvenebildiğimin altını çizip, artiz bir şekilde yazımı sonlandırıyorum.

Gün aşırı MB'de, ayda bir ise Karga Mecmua'dayım, beklerim...

K.

***

Karga Mecmua İstabul'da ücretsiz dağıtılıyor. İstanbul dışındansanız ve dergiyi okumak isterseniz info@kargaart.com adresine mail atarsanız yardımcı oluyorlar. İstanbul içindeki dağıtım noktalarına ise www.kargamecmua.org adresinden bakabilirsiniz. Bu arada dergide yazmak istiyorsanız yine verdiğim mail adresine yazılarınızın örneklerini seçip değerlendirmeye sunabilirsiniz...

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..