Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Fethi Paşa korusunda kahvaltı

Fethi Paşa korusunda kahvaltı
 

Simay tatilden cuma akşamı döndü, hasret gideriyorduk ki telefonum çaldı. Arayan Sema Şener'di.

Blogdan bir kaç bayan arkadaşla görüşüp, Üsküdar'daki Fethi Paşa Korusunda kahvaltı yapmak için sözleştiklerini benim de gelip gelemeyeceğimi sordu, aslına bakılırsa bütün haftanın yorgunluğu ile haftasonu biraz uyumak ve dinlenmekti niyetim ama, Semoş'un davetini duyan Simay öyle bir heyecanlandı ki, hatta telefonu elimden kapıp hiç tanışmadıkları halde sanki kırk yıllık arkadaşıymış gibi Semoş'a daveti için teşekkür bile etti :)

Bende hem Simay çok heveslendi diye hemde özlediğim arkadaşlarımı görme isteğiyle peki dedim.

Sabah erkenden kalkıp hazırlandık kızımla, Fulya'dan Beşiktaş'a, oradan motorla Üsküdar'a, oradanda Koruya ulaştık.

Sema ile Leyla yoldalarmış, sevgili Cansın Erol hanım bizi orada karşıladı.

Narçiçeği elbisesi ve güler yüzüyle nasılda zarif, nasılda tam bir İstanbul hanımefendisi.

Hemen ardından Sema ile Leyla'da katıldılar aramıza, beenmaya Özlem ve annesi de katılacaklarmış sanırım ama son anda katılmayacakları belli oldu.

Biz 4, 5 hanım kahvaltımıza başladık :)

Ben ilk kez gidiyorum bu mekana , yine Semoş sağolsun, son anda da olsa davet ettide böyle güzel bir mekanla da tanışmış oldum :)

Son anda haber vermesi konusunda da çemkirdim kendisine , o da aralarında bir tek benim evli olduğumu her organizasyona katılıp katılmayacağımı bilemediğini belki haftasonunu eşim ve ailemle geçirmek istediğimi, rahatsızlık vermek istemediğini bildirdi, çok düşünceli benim arkadaşım çok.

Gelen kahvaltı harika, bir kaç çeşit peynir, zeytin, yumurta, t.yağı , bal , taze ekmek, domates, salatalık , çay...

Servis hepsinden harika ben böyle ilgili alakalı, güler yüzlü çalışanlar görmedim.

Nasıl içten ve nazikler çok takdir ettim doğrusu.

Ve hesap geldiğinde çok daha şaşırdım çünkü o kahvaltının güzelliği, servisin ve hizmetin kalitesi, inanın çok daha fazla bir hesap bekliyordum, kişi başı 10.-YTL gibi bir rakam ödedik.

Sohbetlere gelince yazmayacağım kusura bakmayın, valla 4 hanım yanyana gelirde kaynatmaz mı ? :))

Ve tabiki 4 anne...

Leyla'nın , Cansın hanımın annelik tecrübelerinden yararlandım :)

Hangi evrelerde çocuklarda hangi sorunlar olabilir ve bu sorunlarla nasıl başa çıkılır birbirimizle görüşlerimizi, tecrübelerimizi paylaştık.

Tabi kahve içtik , fal baktık :)

Bir ara, o günün kandil olduğunu anımsayıp herkesin masadan kalkıp birbirini öpmesi kandilleşmesi diğer masaların fark edip bize gülmelerine bile neden oldu ama çok hoştu :)

Ve Leyla'nın burnundaki hızmadan aklımıza gelip Cansın hanımın " altın hızma mülayim, seni Hak'tan dileyim..." türküsünü söylemeye başlaması bizimde arkasından mırıldanmalarımızı duyan yan masanın tebrikleri , bir daha oraya ne zaman geleceğimizi sormaları, kendilerinin de seslerinin güzel olduğunu, onların da bize şarkı söyleyebileceklerini espriyle belirtmeleri de çok hoştu :)

Velhasıl çok güzel bir cumartesi yaşadım, Sema Şener'e, Leyla Önder'e, Cansın Erol'a teşekkür ediyorum, en yakın zamanda tekrarını yaparız inaşallah.


Toplantılar yapılmalı mı ? Ne kadar sıklıkla yapılmalı ? Bu buluşmalarda kimin eli kimin cebinde acaba ? Şşşttt orada neler oluyor ? gibi tartışlamalar oladursun :)

Ben bu kaliteli insanların güzel yürekleriyle tanışmaktan ve dost olmaktan memnunum, iyi ki varsınız, iyi ki MB var.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..