Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Açıldı yine Pandora'nın kutusu

Açıldı yine Pandora'nın kutusu
 

www.yoncaayas.com / Çaldıran Çocukları Çekim: Yonca


Yazacak çok şey var belki yeni gelen yıl ile…

Ama elim varıp da yazamıyorum…

Dünyaya dair; insana dair inanılmaz bir umutsuzluk içinde yüreğim…

Çok yazdık; okuduk anlamaya ve anlatmaya çalıştık ama sonuç…

Hala yalan söyleyenler var; hala aşkı sevdayı incitenler var…

Ve hala çocuklara bomba atabilenler var iken…

Ne yazabilirim; nereye bakabilirim…

İnsana dair umut neredesin?

Seni ben mi yitirdim;

Yoksa ben mi büyüdüm başladı görmeye gözlerim…

O zaman yıllar önce yazdığım satırların zamanıdır…

Ben büyümek istemiyorum dediğim satırların…

Pandora kutusunun en dibine kadar açıldığı günümüzde…

Küçük ümit kuşu bile ötemiyor mu yoksa…

Bana dair değil yazdıklarım; bana ya da bana ait sorunlara dair değil…

Dünyaya dair…

Ben yoksa kurduğum küçük düzenimde;

Huzuru yakalamış sayılırken…

Dünya beni huzursuz eden…

Bakmadan duramamak derdim dışımdaki insanlara…

Ve akan gözyaşlarına…

Not: Bu yazı tarafımdan aynı anda değişik sitelere eklenmektedir bilgilerinize.

Çünkü çok fazla okuruma ulaşmasını istiyorum…

Anlayışınıza teşekkürler…

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..