Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Açtım gönlümü

Açtım gönlümü
 

AÇTIM GÖNLÜMÜ

Senli sevdalara bir nokta koyup,

Yepyeni bir aşka, açtım gönlümü.

Geçmiş günlerimi, unuttum sayıp,

Umut derenlere, açtım gönlümü.

Pespembe düşlerim, mor olmayacak.

Seven şu yüreğim, kor olmayacak.

Gidip de ellere, yar olmayacak,

Kıymet verenlere, açtım gönlümü.

Elimden tutup da, alıp götüren.

Gönül dergahına, beni getiren.

Sevda çiçekleri, dikip bitiren

Canın serenlere, açtım gönlümü.

Özü doğru sözü doğru olup da,

Dertlerimi bir kalemde silip de,

Tatlı dille güler yüzle gelip de,

Halim görenlere, açtım gönlümü.

BİRDAL CAN TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..