Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Adam, Kadın ve Ben


Adamın biri;
Uyduruyor yepyeni bir hikâye yeniden
Sapı savuruyor, samanı buğdaydan ayırıyor
Savrulan, savurgan durumdan bihaber.

Ben dövende dönüyorum,
Dövene binmiş ben, hayale dalmışım yeniden
Meçhulüne gidiyorum dur durak bilmeden…

Kadının biri;
Adama işmar ediyor, adam miyop görmüyor
Ben görüyorum, adama söylemiyorum

Kadınları seviyorum, erkeklere kızıyorum
Kıskanıyorum biraz da, çocuk olduğuma bakmayın

Kendimce koruyorum, kadın ya nasıl korusun kendini
Ben ne güne duruyorum!

Annemden biliyorum
Kadın bana kızıyor, anlamıyorum
Kadın bana neden kızıyor?

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..