Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
TV Programları
 

Adanalı, Yaprak Dökümü, Aşk-ı Memnu

Adanalı, Yaprak Dökümü, Aşk-ı Memnu
 

Aaa...bu bizim Ferhunde değil mi? Ne işi var o yatakta, sahi?


Dün akşamüzeri bir toplu taşıma aracındayım. Hemen yanımdaki koltukta oturmakta olan anne ve çocuğun konuşmalarına kulak misafiri oluyorum. Kulak misafiri olmaktan da öte aralarındaki diyaloğu dinlemeye mahkum ediliyorum aslında. Öyle yüksek sesle konuşuyorlar ki duymamak, dinlememek elde değil.

Kadın, otuzlu yaşlarında, genç. Çocuk ise yedi - sekiz yaşında gösteriyor. İlkokul birinci ya da en fazla ikinci sınıf talebesi. Koridorun diğer tarafındaki ikili koltukta oturuyorlar.

Çocuk önce, tam ses “dere boyu kavaklar” adlı türküyü söylemeye başlıyor. Bütün otobüs dinliyoruz. Kadının ise bir, elleriyle şaplak çalmadığı ya da çıkıp koridorda kolbastı oynamadığı kalıyor. Mutlu, mesut. Hadi gülüm yandan, yandan.

Neyse, Allah’tan şov fazla uzun sürmüyor. Ama asıl enteresan gelişmeler bundan sonra başlıyor. Şu, yazımın başlığına isimlerini taşıdığım ve inanın bir kez olsun seyretmediğim dizi filmler bakın hayatımızın içine nasıl da girmişler:

“Anne, bugün günlerden ne?”

“Oğlum biraz önce İstiklal Marşı söylediniz ya. Hani bayrak töreni yapıldı...”

“Eee...”

“Yavrum, siz bayrak törenini hangi günler yapıyorsunuz?”

“Bilmeeem!”

“Bugün akşam hangi dizi var peki?”

“Adanalı.”

“...”

“Ha, tamam anladım. Bugün günlerden Cuma.”

“Ya, Cuma işte.”

“Hani Egemen’ler gelmişti ya bize geçen akşam. Aşk-ı Memnu vardı, Çarşambaydı.”

“Eee ne olmuş?”

“Egemen, o gün ödevini yapmamış. Ertesi gece, Yaprak Dökümü’nde yapmış. Öğretmen de fena kızdı ona.”

“E tabi kızar ya. Bak sen de hafta sonu ödevlerini, en geç, M.A.T.’ı seyrederken yap, oldu mu Yavrum?”

“Tamam anneciğim.”

Hayretler içinde kaldım. Söyledikleri dizilerin, bırakın hangi günler, hangi kanallarda yayınlandığını bilmeyi, bir kez olsun seyretmemiş olduğumu düşündüm. Hatta eminim ki şimdi yazıya döktüğüm haliyle de gün - dizi eşleşmesinde hata yaptım.

Ne dersiniz? Gariplik ben ve benim gibilerde mi acaba?

@ Dizi çılgınlığı, bu toplum için yeni bir şey değil "Dallas'cı Hoca-Yaşanmış Ramazan Geyikleri": http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=8662


 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..