Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

...Adı Aşk Olsun...


Konuşalım uzun uzun, ama sessizce
Sadece gözlerimizle
Anlatalım her şeyi birbirimize
...Seni, beni, bizi
Durmadan, bıkmadan, usanmadan
Zamansız, mekansız
Bir film karesine gizlenelim bazen
Bazen aynı kitap sayfasında bulalım birbirimizi
Nostaljik bir şarkının sevda kokan melodisinde buluşalım
Ben seni sen olduğun için seveyim, sen beni ben olduğum için sev
* * *
Aynı şiirin farklı dizeleri olup tamamlayalım birbirimizi
Dinmeyen yağmurlar yağsın üzerimize
Geceleri soğuk rüzgarlar gezinsin tenimizde
Ay ışığı gözlerimizde yansısın
Güneşle beraber merhaba diyelim sabahlara
Ben seni sen olduğun için seveyim, sen beni ben olduğum için sev
* * *
Bitmek tükenmek bilmeyen düşünceler sarsın dört bir yanımızı
Anlatılması uzun bir hikayenin kahramanları olalım
Nefes alır gibi sevelim birbirimizi
Derdin derdim olsun, sevincin sevincim
Sen omzumda ağlarken, benim yüreğim yansın
Boynuma sarıldığında içimde çiçekler açsın
Önce
Sen sen ol, ben ben olayım
Sonra
Biz olalım, ikimiz olalım
Ben seni sen olduğun için seveyim, sen beni ben olduğum için sev
Sonsuz olsun, ölümsüz olsun; ama olacaksa eğer, ADI AŞK OLSUN...!
 
 
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..