Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '11

 
Kategori
Siyaset
 

Adil düzeni Arınç da anlayamamış!

Ben de anlayamamıştım!

“Milli Görüş, Adil Düzen” başlıklı büyükçe bir broşürü ben de okumuştum. Türkuaz mavi kapaklıydı.

Meğer Bülent Arınç da anlayamamış!

Kanaltürk televizyonunda açıklamış bunu!

Kendisinin adil düzeni anlatmaktan hep kaçındığını söyleyen Arınç “geçmişte milli görüşü nasıl anlattığına” ilişkin soru üzerine şöyle demiş.

“ Bir türlü anlayamadım, bir türlü çözemedim ama bir hedef var, adil düzen kurulacak. Adil kelimesi bile insanlara yetti!”

Bu sözleri duyduğum çok iyi oldu çünkü kendimden şüphe duyuyordum!

“Ulan Ahmet, ne kalın kafalısın! Memleketin yüzde kırk yedisinin anladığı şeyi anlayamamışsın!” Derdim!

Şimdi rahatladım tabi!

Bu işin gırgırı!

Gerçekte; insanımız maalesef sloganlara tav oluyor!

“Adil düzen!”

“Ne ezen ne ezilen!”

“Bana Kemal derler!”

“Ulan bana da Ömer derler!” (gene cıvıttım!)

Kaddafiye kızıyoruz bir de!

“ Halkım bana tapıyor!” Diyor diye!

Biz de kuru laflara tapmıyor muyuz?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..