Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Haber
 

Aferin Şevval!

Aferin Şevval!
 

Aferin Şevval


Bu ülkenin kaç sanatçısı var ki resmi protokolü hiçe sayan?

Kime nasip olur, Vali Vekili, Dekan, Kaymakam, Baro Başkanı Özel İl Genel Sekreterini konserden "yollayabilmek"?

Tebrikler Şevval Sam'a

Aferin...

Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü'nün Iğdır'da düzenlenen 9 Eylül çekiliş gecesine davet edilen Şevval Sam, dinleyicilerin " Kürtçe şarkı" isteğini geri çevirmeyip: "Biz Kürtçe de, Türkçe'de Ermenice'de" diyor ve Kürtçe şarkı okuyor. Bunun üzerine protokolde yer alanlar konser alanını terk ediyor...

"Gidenlere güle güle" diyen Şevval Sam programına devamla "Ayrılık" şarkısını okuyor. İçine sine sine...

"Ben barıştan yanayım. Kürtçe'de, Türkçe'de, Ermenice'de şarkı söylerim. Gidenlere güle güle " diyor.

Şevval; Allahtan ki barıştan yanaymış!

Bildiğiniz gibi Şevval Sam, beğenilen ses sanatçısı Leman Sam'ın kızı.
Analı kuzulu bunlar...

Anne Leman Sam: "Ben çok titiz bir kadınım. Mutfağıma girmesinler diye hamamböceklerini patates püresiyle besliyorum" demişti bir kaç ay evvel. (Bende o röportajı okuyunca hamamböcüklerine ne kadar da insafsız davrandığım için hicap duymuştum.)

Şevval'in annesi Leman Sam'ın; Hamamböceklerine "E arkadaş hadi gidin dedim ve ertesi gün gittiler" dediğini ve yazlık evinde ikamet eden fareye "fahrettin" adını koyduğunu, onunla konuştuğunu(!) da okumuştum...

Analar ve kızlar. Analı kuzulu bunlar...

E eee şimdi ne olur dersiniz? Daha açalım mı...?

Açmayalım bence.

Bi türkü tutturalım gitsin...

Anasına kızına

Duvardaki sazına

Sandıktaki bezine...

Haber ve resim internet kaynaklıdır

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..