Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Affedilmenin gazeli

İnsan yürek çarpıntısız 
Yaşayamaz bilirsin
Sevdiğine yüz çevirdiğin sürece 
Çarpmaz olur yüreğin
Ellerin yok olur
 
Bana, nerede olursam olayım,
Suçsuz bakışlarla bakarsa,
Her hangi birisi 
Kim olursa olsun,
Onunla bilmediğim
Bir nedenden
Bağlıdır yüreğim
Affediyorum sorgusuz sualsiz
Sen de affet beni ne olur
Bakışlarım ne diyor sana
Sadece affet 
Biliyorsun 
Yinede susuyorsun
 
Ne var ki,
Elde var hep hüzün
Bir anlık gafletime geldi
Bilinçle yaptım desem
Yeryüzünün
En uçsuz yalanı olurdu bu,
Yine de
Senden başka kimse buna
Inanmazdı 
Hele masumluğuma hiç kimse
Sensiz
Olmazdı da ondan
Hayat bir an görmek istedim
Resimde olsa seni görmek isterdim onda
 
Mehmet Özgür Ersan
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..