Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '22

 
Kategori
İlişkiler
 

AFORİZMA

  Schopenhover, Yaşam Üzerine Aforizmada; 

"İnsanı incitmek kolay,onu iyileştirmek zor ve hatta olanaksız"der. Kırılan her şey değişir, farklı olmaya zorlanır. Bir insan değişmeye başladıysa muhakkak kırılmıştır.

Umut kuşunu kurşuna düzen herkes aslında hain olarak nitelenebilir. Bunu inciten de katil. Dağların ve denizin yalnızlığı ile yalnızlaşır bazı evler. Evlerde babanın yokluğunda göçer. Sahiden kimsesizdim.

 "Dünyaya kendi isteğim dışında geldim ;hayretle yaşadım ve tiksinerek gidiyorum." diyen Platon'un n demek istediğini anlayacak yaştayım. Tesadüfen geçip gitmiş gibi davranıyorum. Oradaydım,en zor zamanda yanın (m)daydım , o trenin içindeydim ama en sonunda geçip gitmiştin (m). 

    Ne zaman yok olursan ol her şey yarım. Belki okunan kitap, hayallerim, yediğim yemek, alıpta giyemediğim o kıyafet, daha sonra yaparım dediğim birçok şey ve arayamadığın birçok kişi...Her yok oluş erken ölüm olacaktır.  Baştan alabilsek zamanı. Saatimizi milat olarak ilan etsek ."Ancak yeni doğan bebek baştan başlayabilir. Sen ,ben ,biz ... Biz artık geçmiş zamanız."

                                                                                                                                          27 07 22 09.48

   

 
Toplam blog
: 9
: 240
Kayıt tarihi
: 05.05.20
 
 

.. ..