Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Agorafobi olmasak

Agorafobi olmasak. Agorafobi evden çıkamama geçen Çarşamba gününden beri dışarı çıkamıyorum. Bazen kaçamak mı yapsam diye düşünüyorum. Yahu benim sadece görmeyen olduğum belli alnımda şeker ve tansiyonla ilgili bir yazı yok. Ama şu korkum var. Oda biri elimi kolumu izinsiz tutar o zaman kötü olur. İyisi mi yerimden ayrılmayayım.

 

Meğer ben kralmışım. Günlük rutinler hepimizi yoruyor. Her gün işe git gel ne güzelmiş bende eşim çocuğum yok yalnızım diye üzülürdüm meğer ben bir kralmışım günlük hayatın içinde olmak ne güzelmiş fark ettim ki elimizde olanların mutluluğunu yaşamaktansa olmayanların üzüntüsüyle vakit geçiriyormuşuz. Çok şükür ben Rabbimden Razıyım.

 

Bir gün bir yerde oturuyoruz tartışıyoruz. Ben evden aileden bahsedince ablamız belki de Allah seni koruyor demişti. Rabbim tüm hata ve Yanlışlarımıza rağmen koruyor o eli her zaman hissediyorum o neşeki benim hayatımın gülen yüzüdür.

 

Evdeyiz en fazla gönüllü ablamızı ve sevgili arkadaşım bekiri görüyorum iki kişiden fazla kimseyi göremiyorum ha bu arada postacı falan onun dışında kimseyi görmüyorum. Biraz önce bir arkadaşımı aradım yaşlı karı koca evden çıkamıyor parasıda bitmiş inşallah elimizden geleni yapacağız.

 

Belediyeler ve tüm kuruluşlara çağrı. Bu günlerde komşularınızı engellileri yaşlıları ve kronik rahatsızlıkları olanları lütfen ihmal etmeyelim Siyasi Partiler Kent konseyleri ve diğer Askeri ve Sivil yapılar dayanışma içinde olalım bu zor günleri birlikte aşacağız. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..