Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Ağva'da Gezilecek Yerler

Ağva çocukluğumdan beri oldum olası duyduğum ama geç tanıştığım bir yer oldu. Şile’ye kadar gider Ağva’da gezilecek yerleri görmeden dönerdik ?? çünkü Ağva yolu biraz dolanbaçlıydı. Gel zaman git zaman Ağva’da bir evimiz oluverdi. Ben tabi arada 6 kıtada 55’ten fazla ülkeye gittim ama sonunda bu satırları size Ağva’dan yazıyorum.
 
Ağva’da Gezilecek En Güzel Yerler
1. Ağva Limanı
 
Benim şöyle bir ritüelim var; “bir şehrin kimliğinde ne varsa onu önce bir koklamak gerekir”
Ağva’nın kimliği Karadeniz’dir, balıkçıları dır limanıdır ?? Uy Karadenizli uşaklar! Yok o kadar Karadeniz’li değil Ağva ama yinede önce bir Ağva limanını gezerek başlayın derim.
 
2. Ağva Halk Plajı
Konuyu Rio sahillerinden açınca şimdi Ağva Halk Plajı’na bağlamadan yapamayacağım. “Görkem amma abarttın!”
 
3. Yeşilçay Deresi ( Kocadere )
Ağva için Karadeniz ne kadar önemliyse Yeşilçay deresi de o kadar önemli!
Ağva zaten Kuzey taraftan deniz ile çevriliyken öteki taraftan da Yeşilçay deresi yuvarlak biçimde sarmalamış Ağva’yı…Bu yüzden Ağva’da ne tarafa yürürseniz yürüyün bir su birikintisi göreceksiniz, kendinizi adada gibi hissedebilirsiniz…
 
4. Kurfallı Altı Plajı
Şimdi birazda Ağva çevresinde gezilecek yerlere geçelim derim. Bunların başında Kurfallı Altı Plajı geliyor. Bu plaj aslında az önce bahsettiğim Ağva halk plajının hemen ilerisi oluyor.
 
5. Kadırga Koyu
Ağva’nın biraz daha Kefken, Kerpe tarafında ise Kadırga koyu var. Burası’da Ağva’ya kadar gelmişken gezilip görülebilir noktalardan. Fakat Ağva’da gezilecek yerlerin olmazsa olmazlarından diyemem.
 
Kaynak: https://www.gorkemliyollar.com/agva-gezilecek-yerler/
 
Toplam blog
: 31
: 100
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Ziyaret ettiğim 55'ten fazla ülke ve yüzlerce şehir ardından deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum...