Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '21

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

İtalya’da Gezilecek Yerler

Görkemli günler! Bugün sizlerle İtalya’da gezilecek yerleri tek tek belirleyeceğiz ?? Ben sizler için toplamda 15’ten fazla kez İtalya’ya gittim ve 1 yıl Kuzey İtalya’da Brescia şehrinde yaşadım, hem de sadece 25 yaşımda!
 
Artık İtalya’nın gezilecek en güzel şehirlerini sizlere açıklıyorum! Bu listede oldukça şaşıracağınız ve yeni duyacağınız yerler olacak. Çünkü tamamen kendi tecrübelerim ile belirledim. Ayrıca bu listedeki sıralama güzellik sırasına göre değil, en güzel yerler en sonda olabilir ?? kalem, kağıt hazırlansın!
 
1. Trieste
Önce klasikleri göreceğinizi düşündünüz biliyorum ?? Ama burası Görkemliyollar!
Trieste İtalya’nın en özel şehirlerinden biri, benim gözümde İtalya’nın başladığı yer. Trieste İtalya’nın en kuzeydoğu ucunda Slovenya ve Hırvatistan sınırları kenarında bulunuyor. Yani siz İtalya’nın o güzel tarihi havasına bir de Adriyatik katın işte Trieste!
 
2. Venedik
Madem kuzeydoğu İtalya’dan başladık Veneto ile devam edelim, yani Venedik!
Venedik için iki üç satır birşey yazmak imkansız. Ben Venedik’e defalarca gittim ama hala gezi notumu bitiremedim siz düşünün ?? Venedik sadece İtalya’da değil tüm dünyada gezilecek en güzel yerler arasında yerini alır, öylesine bir hazine…
 
3. Torino
Ucundan Kuzey İtalyalı olduğumdan mıdır bilinmez yine kuzeyden devam ediyorum ??
 
4. Monopoli
“Görkem bu bir oyun değil miydi?”
Monopoli ismin ilk duyduğumda sizler gibi aklıma şu ünlü Monopoli oyununu getirmiş olan gerçekte de oyun sahnesi gibi bir şehir ?? Burası adeta İtalya’nın harikalar diyarı!
 
https://www.gorkemliyollar.com/italya-gezilecek-yerler/
 
Toplam blog
: 31
: 100
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Ziyaret ettiğim 55'ten fazla ülke ve yüzlerce şehir ardından deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum...