Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah! bi gelsen...

Ah! bi gelsen...
 

Ah! Bi gelsen diyorum,

Bi sarsam seni doyasıya…

Sızım sızım sızlarken burnumun direği yokluğunda,

Ellerim öksüz, gözlerim yetim kalmışken;

Çat kapı geliversen…

Bir çay içimlik gelsen,

Bir bakışlık, bir dokunuşluk…

An’ın olmaya hazırım ben,

Yeter ki gel sen…

Ah! Bi gelsen diyorum,

Şiir olsan;

Düşsen hece hece dudaklarımdan…

Ben şair olmaya hazırım,

Yeter ki gel sen…

Gelsen diyorum,

Biraz hüzün,

Biraz mutluluk tadında…

Karanfile çalan gülün kokusunda…

Her yanı aşka kesmiş sazımın mızrabında,

Name olmaya hazırım,

Yeter ki gel sen…

Ah! Bir gelsen diyorum,

Hüzün karası gözlerinin buğusuyla…

Sevdasıyla yüreğinin,

Sızısıyla…

Kâh mavisiyle, kâh karasıyla;

Gökyüzün olmaya hazırım,

Yeter ki gel sen…

 
Toplam blog
: 20
: 1095
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

"Hayat mı çok acımasız, yoksa insanlar mı diye düşünürken henüz toy zamanlarımda, aslında tüm zaliml..