Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '10

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Ah şu diziler......

    Çok dizi kültürü olan biri değilim.Televizyonla pek aram yoktur.Ama aşkı memnuyu izledim herkes gibi..

    Benim merak ettiğim bu dizinin neden bu kadar sevildiği.Oyuncular özenle seçilmiş başarılı kişiler.Sivri karakterler var.Hem bu kadar eleştirilip hem kadar izlenmesi ne yaman çelişki.Etrafımdaki herkes izledi bu diziyi!Herkes başka bi karaktere kızdı.Final gecesi benim evimde arkadaşlarla izledik.Dizi bitince sordum: '"Neden bu kadar izledik b diziyi?"Bişey söylemediler.Ben "İçinde aşk olduğu için" dedim. hemde yasak, imkansız, kuralsız aşk. Bu yüzden merak ettik, içselleştirdik.Herkes birşeyler buldu; kimi kızdı, kimi yaşayamadığı aşkı gördü orda, kimi ihanetin yakıcı tadını.....

    Önce bihtere kızdı herkes, ölünce de üzüldü.Bizim coğrafyamızda böyledir bu işler.Merak ettiğim şu:

    Evet yanlı bi ilişki. Aşk demiyorum. Aşkın doğrusunu yanlışını bende kestiremedim henüz.

    Merakımdan bağışlayın, bihterin behlülü sevmesi yasakta adnanın kızı yaşında birine aşık olup evlenmesi ne kadar, kime neye göre doğru?
     
    Toplam blog
    : 1
    : 444
    Kayıt tarihi
    : 02.07.10
     
     

    1987 doğumluyum. Çalışıyorum ve evliyim. Şiiri müziği ve okumayı çok seviyorum. İlgimi çeken herşeyi..