Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah ulan sensizlik

Ah sensizlik
Nefes aldırmıyor kahrolasıca..
Boğazımı mı skıyor ne! bu yalnızlık illeti
Anlamadım neden yaramıyor sensizlik bana
Özledim ulan özledim..
Avutmalar yetmiyor artık..
Bir resmin var elimde eskimis
-Koynmuda saklamaktan-
Bir de kokunu hatırlıyorum vedalaşırken sinmiş üstüme..
Ah ulan ah
Neden bu yanlızlık.
Daha senin elini bile tutamadım..
Gözlerinin içine bakamadım
Ayrılık rüzgarları esmesin başımızda..
Bırak ateşle oynayalım
Bedenim bedeninde kavrulsun
Nefesin nefesimi ısıtsın..
Dudaklarım dudaklarında ateşi söndürsün.
Çok şey belki istediğim..
Belki anlamsız
Belki çocukça ve saçma
Biliyorum kızacaksın
Konuşmayacaksın belki benimle
Ama yüreğim içimdeki çocukla
Sensizliğin kahrolasıca hapsinde
Soğuk bir yatağın yalnızlığına buluyor her gece kendini..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..