Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Gecelerim zifiri karanlık

Çığlık çığlığa bir gökyüzü bırak bana
Bardaktan boşanırcasına yağsın yağmur
İliklerime kadar hissedeyim yağmuru
Kapatsın kara bulutlar ayın şavkını
Gecenin karanlığı çöksün tüm şehrin üstüne
Ruhumla eş değer olsun
Anlasın herkes benim gibi karanlığın ürpertisini

Ay Yüzlüm!!
Görmemeyeyim yüzünü bir daha
Gecelerimi aydınlatma artık
Güneşi unuttum zaten yüreğimin karanlığında
Sende git sessizce kara bulutların arkasında
Beni yalnızlığımla başbaşa bırak

Kopkoyu zifiri gecemde
Bağırsın gök yüzü avaz avaz
Ve ben bir bankta bulayım kendimi
Yağmur geçip giderken üzerimden usulca
Ben seni UNUTAYIM
Her yağmur damlası yüreğime düştüğünde...

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..