Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Ahh Adriana Bacı Ahh

Ahh Adriana Bacı Ahh
 

www.milliyet.com.tr


Ne güzel bir kızdın sen Adriana bacı, rüzgar gibi geçtin gittin.

Victoria Secret defilelerinde kanatlarınla uçacak gibi dururken, birden bire bizim mahallenin kızı olu verdin. Helal olsun.

Mavi gözlerin gerçekten en yakınındaki adamı afallatırken en uzaktaki bizleri bile salladı. Şahsen Acun’un yerinde olmak istemezdim. İnsanın karısını seyircilerin önünde boşayıp, Hamdi beyin huzurunda seni eşliğe kabul edesi gelirdi. Zati Acun’un da şaftı kaydı, iki büyük içmiş gibi bitirdi programı.

İnsanevladı sarhoş olmasın da ne yapsın.

Acaba bizim yurdun hatunları kıskançlıklarını şöyle bir kenara bırakıp düşündüler mi, biz bu kadar güzel olsak bu kadar sempatik ve mütevazi olabilir miydik diye.
Olurdunuz olurdunuz eminim!!! Elinizde şemsiye kırmızı açanı kovalardınız stüdyoda.

Neyse gelelim Adriana bacımıza. Bacımız diyorum, çünkü edepli kıyafeti ve tavırlarıyla bu ünvanı hak etti. Bir yaz akşamı esintisi gibi girdi evlerimize, o kadar sıcak ve tatlıydı. Nice güzeller gördük ama hiçbiri bu tadı vermedi. Fifty Cent’in bile elli kuruşluk kıymeti kalmadı artık gözümüzde. Neyse 50 kuruş yüz kuruş deyip de ağzımızı yüzümüzü buruşturup, tadımızı bozmayalım ve programda kutu açanlara yazıklar olsun diyelim, bu hanım kızımıza el birliği ile bi 500 bin açamadılar. Tabii açmazlar, Adriana bacım açıp gelmediği için onlarda inat edip açmadılar. Hep mavi hissedip kırmızı kartı gösterdiler. Ruhsuzlar. Çünkü hiçbiri ruhuyla bakmadı ablamıza. Ben şahsen o mavi gözlere bakıp kırmızı açar mıydım, yapabilir miydim bunu, kıyabilir miydim ona, hiç riske girmez direk beyaz açardım. O kadar net.

Acun’a da huzurlarınızda şükranlarımı sunmak istiyorum, böyle bir güzelliği bizlere tattırdığı için. Ne kriz kaldı ne bizim Beşiktaş ne de Ergenekon. Ha Ergenekon dedim de ödüm koptu, acaba Adriana sağ salim ulaşmış mıdır memleketine. Allah muhafaza kalabalığa karışırda kendini Silivride bulur garibim, derdini de anlatamaz. Ben sizin bildiğiniz bombalardan değilim diyene kadar 2 yıl geçer. Şöyle üç beş yılda ifadesi uzar mecburen, göz hakkı denir buna hukukta sadece mahkeme salonundakiler yararlanır. Öyle böyle derken Victoria Silivri oluverir, yazık olur.

Uzun lafın kısası, bundan sonra bacımızsın Victoria bacı, bir kelime-i şaadet getirmediğin kaldı, onu da inşallah yakında türbana var mısın yok musun yarışması başladığında göreceğiz, zati ondan sonra Bakara Collection yıldızı oluverirsin bizler de milletçe daha çok gururlanırız.

Sonuç olarak Victoria bacı sık sık gel sen, biz herşeye varız seninle, öyle bir varmış bir yokmuş yapmayız, bozar bizi, nedersen cümlemiz varız anasını satayım. Yeter ki sen gel. Gelirken sahilden gel trafiğe yakalanmazsın, çünkü bizim trafik biraz insanı yorar, önüne falan kırarlar adamın, hoş olmaz yani, o mavi olanlar hani otobüsten küçük araban büyük şeylere de "dolmuş" deriz biz çatlayana kalar dolar onlar ama sen tarfikte onlar yokmuş gibi gel. ha bide araba kullanırken programa çıktığın kıyafeti giy, zincirleme kazalara sebebiyet verme güzelim. Sağlıcakla

 
Toplam blog
: 9
: 700
Kayıt tarihi
: 15.05.08
 
 

İnsanları iyi analiz eden, yazmayı okumayı ve gezmeyi seven 32 yaşında İstanbul' da yaşayan bir insa..