Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Çok beni olan yaşadı :))

Çok beni olan yaşadı :))
 

Etrafımdaki kişilerin benim yaşımı göstermediğim konusunda ortak bir fikri var. Bu her bayanın olduğu gibi benim de çok

hoşuma gidiyor. Bu yüzden yaşımı asla saklama gibi bir düşüncem olmuyor hatta gerile gerile gerçek yaşımı (36)

söyleyiveriyorum ve sonrasında gelen o şaşkınlık ve "İnanmıyorum, hiç göstermiyorsun" nidalarıyla daha da mutlu

oluyorum. Özel bir şey mi yapıyorsun derseniz hayır derim hatta sağlıklı olmak ya da genç görünmek için hiç mi hiç çaba

göstermiyorum. Kendi haline bırakayı severim herşeyi. Olursa olur olmazsa, kırkı kırk yarsak da bir şey olmaz diye

düşünürüm.

Nerden geldin bu konuya diye soracak olursanız, benim de arada sırada merak ettiğim ,bu yaşından genç görünme olayına bir açıklama geldi nihayet. Ben çok inandırıcı buldum bu haberi çünkü tanımlara tamamen uyuyorum. Bakın bakalım sizin için de geçerli mi??

"İnsan vücudundaki "benler" İngiltere`de araştırmaya konu oldu.

İtalyan La Repubblica gazetesinde yer alan habere göre, Londra Kraliyet Üniversitesinden bir grup bilimadamı, Cindy

Crawford, Eva Mendes ve efsanevi yıldız Marilyn Monroe gibi kadınların güzelliklerinin de sembolü olan benleri konu alan

araştırmalarında, yaşları 18 ile 79 arasında değişen birbirine benzemeyen 1200 ikiz kadını inceledi.

Araştırmanın sonucunda, yüzden fazla beni olanların kaslarının daha gergin ve kalpleriyle gözlerinin daha sağlıklı olduğunu

gözlemleyen bilimadamları, bu kişilerin yaşıtlarına nazaran en az 7 yaş daha genç göründüğünü de tespit etti.

Ben sayısı çok olan insanların kemiklerinin de normalden güçlü olduğunu belirten bilimadamları, tüm bu olumlu özelliklerin

bu kişilerin telomerlerinin uzun olmasından kaynaklanıyor olabileceğini vurguladı.

Birçok insanda ortalama 30-40 ben oluyor ancak bazı kişilerdi bu sayı 600`e kadar yükseliyor."

Lafın kısası sakın ola benlerinizden rahatsız olup onları lazerle falan aldırmaya kalkmayın. Sonra birden yaşlanırsınız neye uğradığınızı anlamadan:))

Beniniz bol olsun :)) Sağlıcakla kalın...

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..