Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ahhhh dostum ahhh.....

Ahhhh dostum ahhh.....
 

Ahhh dostum ahhh.......

İnan ki çok yoruldum.......

Hayrola niye böyle hissediyorsun kendini....?

Keşke dağda çobanlık yapsaydım da, ülkemizde yaşananlardan bi haber olabilseydim.......

Hani demişler ya, " BİLGİSİ ARTANIN ACISI ARTAR....." diye......

Ne de güzel demişler.........

İşte yazıyorlar, çiziyorlar, konuşuyorlar, anlatıyorlar ve bizde öğreniyoruz.........

Öğrendikçe de kahrediyoruz...........

Bu siyasiler var ya bu siyasiler.........

Evet........

İstisnaları bir tarafa koyarsak, insanın ömrünü yiyorlar alimallah.......

Demokrasi diyorlar, hak diyorlar, hukuk diyorlar, iktidara gelince de, evet, istisnaları bir tarafa koyarsak, DOKUNULMAZLIK ZIRHI ARKASINDA MALI GÖTÜRÜYORLAR..........

Vatandaşa gelince, YARGIYA GÜVENİN derler.........

Kendilerine gelince, MİLLET BİZİ BEĞENMEZSE BİR DAHA SEÇMEZ diyerek YARGIDAN KAÇARLAR.........

Sanki vatandaş, SEÇİLMEMEKLE YARGI KARŞISINDA HESAP VERMENİN FARKLI ŞEYLER OLDUĞUNU BİLMİYOR, ANLAMIYOR.......

Yazık, hem de çok yazık.........

Bir de vatandaşı aptal yerine koymazlar mı, işte bu insanın ağırına bu gidiyor...

Hımmmm........

Yani tabiri caizse, VATANDAŞA VERİYORLAR TALKIMI, KENDİLERİ YUTUYOR SALKIMI kardeşim, KENDİLERİ YUTUYOR SALKIMI........

İyi diye yeni ortaya çıkanları seçiyorsun, GELEN GİDENİ ARATIYOR KARDEŞİM, GELEN GİDENİ ARATIYOR..........

Nasıl bir Ülkede yaşıyoruz, nasıl bir çark kurulmuş bu düzende, nasıl düzelecek bu...?

Böylesi görülmüş mü değerli kardeşim,

CUMHURBAŞKANI hakkında açılmış, ancak yargı karşısında soruşturulamayan KAYIP TRİLYON davası,

BAŞBAKANI hakkında açılmış ya da iddia edilen, ancak yargı karşısında irdelenemeyen KALPAZANLIK gibi yüz kızartıcı suçlamalar..........

MALİYE BAKANI hakkında iddia edilen NAYLON FATURA SUÇLAMALARI ya da açılan yine yargı karşısında açıklık kazandırılamayan davalar,

Şu tabloya bak kardeşim, şu tabloya bak ..........

Burası Türkiye.........

Biz kimi seçmişiz, kimleri seçmişiz bizi idare etsinler diye..........

Ahhh dostum ahhh.......

Bu güzel Ülkenin sade bir vatandaşı olarak, şu tablodan utanıyorum utanıyorum utanıyorum ve diyorum ki,

Keşke dağda çoban olsaydım da, güdülecek 3-5 davarım olsaydı, olsaydı da şu ülkenin bu gerçeklerini görmez olsaydım, bilmez olsaydım, davarlarımla mesut ve mutlu yaşasaydım..........

 
Toplam blog
: 407
: 877
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

15.12.1950 Mersin doğumluyum. İzmir Ticari İlimler Mezunuyum. Bir Kamu Kuruluşundan  Şube Müdürü ..