Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
 

Yeni GREV'ciler eski GREV'cilere demiş ki;HAKKIMIZI İSTİYORUZ!

Yeni GREV'ciler eski GREV'cilere demiş ki;HAKKIMIZI İSTİYORUZ!
 

Kimler yok ki!


Grev'de 27. Gün.

Başrollerde:

Şevki Yılmaz

Kadir Topbaş

İ. Melih Gökçek

Tayyip Erdoğan

M. Ali Şahin

Grev yapanlar sizlere söylüyorum!

Grev'cinin halinden onlar, (fotoğraftakiler) anlamıyacak da peki ya kimler anlıyacak!

Demek ki bugün sokaklarda ''grev'' yapanlar, yarın öbür gün devletin türlü kademelerinde görev yapabilirler.

İstanbul'a Belediye Başkanı, Başkent Ankara'ya Belediye Başkanı ve hatta Türkiye Cumhuriyeti'ne ''Başbakan'' bile olabilirler.

Onun için;

Buradan devlet büyüklerimede seslenmek istiyorum!

Greve ve grev yapanlara ''dikkat'' diyorum!

Biz halk olarak aklımızı kullanamadık, hiç olmazsa siz, başımıza getirdiklerimiz olarak, aklınızı kullanın ''grev'' yapanların haklarını hakkıyla verin.

''Vermezsek sonra n'olurmuş,'' demeyin!

Sonrası çok derin efendim.

Çok derin.

Derin...

Ben Sabiha Rana ''Melekler yüreğinizden öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..