Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Haber
 

Ahlâki Yargılarımız

İnsanların ahlâki yargısını etkileyen beş psikolojik sistem olduğu öne sürülmekteymiş. Şöyle ki; Merhamet, Adalet, Sadakat, Otorite, Kutsallık.

Liberallerin ve Demokratların merhamet ve adalet duygularıyla hareket ettikleri iddia edilirken, Muhafazakâr ve Cumhuriyetçilerin sadakat , otorite ve kutsallık duygularıyla hareket ettikleri söyleniyor.

Buna göre siz hangisisiniz?

Ben bütün bu duyguları barındırıyorum içimde. Bazıları taşmış vaziyette, bazıları teğet geçiyor. Ne olacak bu durumda? Demek ki ben doluluk oranına göre sırayla; Demokrat , Cumhuriyetçi, Liberal ve Muhafazakârım!

Olur mu öyle şey demeyin hemen, oluyor işte. Ben de öyle hisediyorum zaten.

Sizi ise bilemem, merak da etmiyorum:)

Hoşçakalın!
 
Toplam blog
: 4
: 284
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Ben emekli bir bankacıyım. En büyük zevkim; okumak ve yazmak. Bu yazma serüvenini bir ara UMAG'da de..