Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Ahtapot

Tüm dünyayı saran güçlü kolları var. Hayalet uçakları var, büyük büyük uçak gemileri var, çokça silahları var. Sömürüyle kazandıkları çok servetleri var. 

Adaletleri yok, hukukları yok, insan sevgileri yok, merhametleri yok, vicdanları yok. 

Çok güçleri var. İslam coğrafyasını çıkarları doğrultusunda şekillendiriyorlar. Her yerde yerel işbirlikçileri var. 

Niye İslam coğrafyası?. Çünkü petrolün çoğu bu coğrafyada. İç isyanla deviremedikleri yönetimleri askeri güç kullanarak devirmekten çekinmiyorlar. Uluslararası hukuk bu saldırgan güçler için hiçbirşey yapamıyor. Hangi ülkeye girseler zulmün her çeşidini sergiliyorlar. 

Sıranın komşularımıza gelme olasılığı yüksek. Bu sınır tanımayan güç dünya ülkeleri için en büyük tehlike arzetmektedir. Birkaç ülkenin cılız itirazları da dikkate alınmamaktadır. 

Dünya kamuoyunu da yalan haberler, düzmece raporlarla yanıltmaktadırlar. Okyanus ötelerinden gelip küçük bir ülkeyi bombardıman etmekten çekinmiyorlar. Başka bir ülkenin ne halkına ne bayraklarına ne devletlerine saygıları var. Asla dostluklarına güvenmemek gerekir. 

Gelişmeleri millet olarak çok dikkatli izlememizde yarar var diye düşünüyorum. 

İslam ülkelerinde gerçekleşen yönetim değişikliklerinin sonuçları yakın ve orta vadede alınacaktır. 

Bir din kardeşimizin dahi ahtapot bombalarıyla şehit edilmesi yüreğimizi dağlamaktadır. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..