Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

AİNKA..

Ainka..

İlk Single,Yaralandım...

Hareketli ve Muhteşem bir şarkı olmuş açıkçası... İddialı giriş diye ben buna derim işte. :)

Röportaj Sizlerle...

S1- Eğer gölgeniz ile konuşabiliyor olsaydınız, ona söyleyeceğiniz ilk cümle ne olurdu..?

Gölge olsan da sürünme derdim :)

S2- İsminizi görünce çok şaşırdım. Ainka.. Anlamı nedir..? Köken olarak nerelisiniz?

Köken olarak Azerbaycanlıyım. Şaşırmanız normal çünkü gerçek adım Aygün :)
Ainka ismini bana Instagram takipçilerim verdi benimde hoşuma gitti kullanmaya başladım.


S3- Bir insan için, En zor sınav size göre nedir..?

Bana göre en zor olanı yaşadıklarımızın sınav olup olmamasını bilmemek.
 

S4- C-19 döneminde günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz, aktiviteleriniz var mı?

C-19 dönemi zorluklarla dolu ama yeni şarkılar ve projeler üzerine MFT Prodüksiyon ile beraber hiç duraksamadan çalışıyoruz.

 

S5- Farz et önünde 4 renk yağlı boya var... Bu boyalarla yapılacak en güzel resmin konusu ne olurdu? Neden?

Ooo renkli boya en sevdiğim 4 renk gri, beyaz, siyah ve kahve rengi ile “yağmurlu havada yürüyüş” resmi çizerdim. Nedenini soracak olursanız bana tek huzur veren şey yağmur.

 

S6- Çocukluğunuza geri döndüğünüzü hayal edin.. O an ilk tepkiniz ne olurdu? Neden?

Mutlu olurdum…
Ben hala kendimi çocuk gibi hissediyorum. Yarım kalmış oyunları oynarım, alamadığım oyuncakları alırım.

 

Ve Son soru...

 

S7- Çocuk gelişimi okuyan herkes, mesleğini düzgün yapamıyor.. O halde eğitim bu iş için yeterli değil.
Yanılıyor muyum?

10 parmağımızın 10’uda aynı değil. Eğitim her zaman yeterlidir bence mesleğe sevgi katılırsa bu iş tam olur.

 

Röportaj - İhsan Tekin.

 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..