Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Ak deniz gözlüm.

Ak deniz gözlüm.
 

Dağlarıma bahar geldi, Sevdiğim

Bekliyorum, neredesin, nerede

Gül yanaklım, güllerin derdiğim

Hayırsız çıktın, unuttun beni.

*

Ak denizin, ovaları Gül açtı

Al kanatlı, turnalar geldi geçti

Bu yürek seni, yar diye seçti

Her bahar, yollara baktırdın beni.

*

Ak deniz gözlüm, bir haber gönder

Seher yellerinden, sorarım seni

Aktı gözüm yaşı, sele karıştı

Bir selama muhtaç, bırakma beni

*

Ak deniz gözlüm, bekler dururum

Ömür boyu, beklesem ki, ne ola!

Hatıran silinmez, bu yergimden

Hatırlayıp bir gün, arasan beni.

 
Toplam blog
: 24
: 283
Kayıt tarihi
: 12.11.12
 
 

Merhaba! Hayata şanslı başlamadım, lakin kendi şansımı değiştirmeyi örgendim. Elde ettiği..