Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Akciğer kanseri olmuşum

Akciğer kanseri olmuşum
 

MERHABA, (1)

BU BENİM YAŞADIĞIM GERÇEK OLAYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.

25/11/2006 öğretmen arkadaşı Serhat, kuyumcu Kemal ile yine istoç da balıkçı malzemeleri ticareti yapmaya başlayan Nazmi'nin dükkanına gittik. Günlerden cumartesi, hava güzel.. Nazmi bize çıtır çıtır simit lerle birlikte bol beyaz peynir ve çay söyledi. Bir yandan alış veriş, bir yandan kahkahalar gırla gidiyor. Yarın Pazar ailelerle birlikte istinya de sevgi çay bahçesinde hem sohbet hemde balık tutacağız. 26/11/2006 Pazar saat 11.00 gibi buluştuk Kemal gelememiş, Serhat eşinle gelmişti, köşe ye kurulduk ben ailem ve kızımla birlikte gitmiştim.

Biz oltaları alarak bu konuda tecrübeli Serhat hoca ile deniz kenarına doğru gittik. Günlerden Pazar günü olunca deniz otobüsleride çalışmayınca çay bahçesinin alanı baya büyük oluyor. İskelenin öbür ucunda tutmaya başladık. Kıraça dan başka balık yok minik. İlk oltaya gelen balıkları ben ufak oldukları için tekrar denize bırakmayı düşündüm, Serhat hoca bunlar çok güzel çıtır çıtır yenir dedi, birazdan kızım ve hanımlar yanımıza geldi, kızım serhat hocanın desteği ile balık tutmaya başladı. ÇOk güzel ve sıcak bir günün peşi sıra temiz havayı da çekince saat 16:00 gibi eve dönüş hazırlığına başladık gerçi gideceğimiz yer o kadar uzak değil, Tarabya.

Eşim balık isteyince Yeniköy de sahilde 2 balıkçı vardır, sosyete balıkçısı kazık mı kazık, 20.-ytl ya bir kilo sarıkanat alarak (bölgenin en kazık balıkçıları) eve döndük.

Temiz hava da 5-6 saat durunca bende öksürük başladı, öksürük başlayınca da hanım başladı, yine kaptın gribi diyerek hem sarıkanat'ı pişiriyor, hem de bana söyleniyor. Yarın sabah hastaneye git ve doktora gözük, sonra gribi bize satma dedi. Sarıkanatları mideye bir güzel indirdik, benim göğsüm agrıyor hafif hafif öksürüyorum.

(Devam edecek)

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..