Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Alabora aşk

Alabora aşk
 

RESİM : ALINTI


Günlerdir bekliyordum.
Bu kelime eninde sonunda dudaklarından dökülecekti
sen ayrılık diyordun, ben gülüyordum.
Ellerim yüzümde seni dinlerken ayrılığı kabullenmeyerek.
İnatlaşır gibi içimden senli geleceğin hayalini kuruyordum.
Yaşanılan üç beş şeyden çıkara bildiğim kadar derin hayaller.
Beyazlar içinde artık yanındaydım.
Sen bitti artık ben yokum derken.
Ben kucağımda senin sevginle perçinleştirdiğim çocuğumuzu taşıyordum.
Gitmem gerektiğini söylerken ellerimizde baston belimiz bükük,
yılların yıpratmadığı bakışlarla birbirimize bakıyorduk.
Kırdığın gururumla, İncinen duygularımla şimdi gidiyorum.
Hayallerimi apar topar topladım. Yüzümdeki son gülümsemeyi
ne sandım bilmiyorum ama bilme hayallerimi.
Bilme silinen rüyalarımı.
Kabullendiğin haksızlıkların sana kalsın belki vicdan azabı çeker, ben ne yaptım dersin.
Sakın hata yapıp da geri gelme
Ben hayallerimi apar topar toplarken seni de içine kattım.
Ağzını düğümleyip, fırlatıp attım.
Özler miyim ? özlerim o güzel bakışını
İster miyim içime çekmek ? isterim o güzel konunu iliklerime kadar hissetmek.
Hayallerimle o dakika alabora ettiğim adam yok artık.
Geride hiçbir şey bırakmadan.
Gidiyorum …

( MELEĞİME )

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..