Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Alanya'da turist rezaleti

Alanya'da turist rezaleti
 

Alanyada turist rezaleti


Mynetin harbine göre:
Antalya’nın Alanya İlçesinde turist rezaleti

Yazıklar olsun. Bu terbiyesiz insanlar bu ülkeyi SÖMÜRGE ÜLKESİ’ mi sanıyorlar. Bizler Türk Vatandaşları olarak, bu kalitesiz insanların yaptıkları rezalete göz yummamalıyız ve derhal onurlu bir şekilde, güvenlik güçlerine haber verip, kendilerini de uyarmalıyız. Bunlar turist değil, kalitesiz döküntü artıklar. Asla, asla affetmemeliyiz. Ben Amerika ve Avrupa’da birçok ülke gördüm, kısa süreli oralarda yaşadım. Elin oğlu kesinlikle bu tip şeyleri affetmiyor hemen gereğini yapıyor. Herkes haddini bilmeli. Çok, ama çok üzülüyorum. SAHİPSİZ ÜLKE Mİ ZANNEDİYORLAR BURAYI.

NAHİDE ÇELEBİ
Alanya'da çarşı içinde eşiyle birlikte dolaşan turist kadın, eczanenin önüne tuvaletini yaptı.
Antalya'nın Alanya ilçesinde çarşı içinde eşiyle birlikte dolaşan turist kadın, Damla taş Caddesi'nde bulunan bir eczanenin önüne tuvaletini yaptı.
Olay, Alanya'nın en işlek caddeleri arasında yer alan Damla taş Caddesi'nde faaliyet gösteren bir eczanenin önünde meydana geldi. Öğle saatlerinde eczanenin önüne eşiyle birlikte gelen kadın turist kadın, alışveriş yaptığı eczanenin önüne tuvaletini yaptı. Olayı gören yoldan geçen vatandaşlar ise şaşkınlıklarını gizleyemedi.
Olayı, "Alanya'ya kalitesiz turistin geldiği en iyi bu şekilde belli oluyor" şeklinde değerlendiren eczane sahibi Selahattin Uğur kutu, "Olay sırasında ben eczanenin içindeydim. Yan taraftaki esnaf arkadaş bu rezil durumu görünce bana seslendi. Önce inanamadım, arkadaşım ısrar edince dışarıya çıkıp bakınca rezaleti gözümle gördüm. Gündüz vakti Alanya gibi bir yerde, üstelik böyle bir caddede bir turistin bu şekilde davranması, Alanya'ya gelen turistin kalitesizliğini ortaya çıkarıyor. Alanya marka şehir diyenlere bu olay ibret olsun" dedi.
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..