Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Albatros'a

Albatros'a
 

Haklıydın...

"İnsanları bu kadar sevme" derken belki de..
Ama sen değil miydin "hala umut var" diyen?

Bak işte sen de benim gibisin..

İki kişi var içinde; biri çok güçlü, her şeyin mantıklı bir çözümünü buluyor, ötekiyse onu bir türlü dinleyip ikna olmuyor.

Yoruldum ben..

Kızacaksın şimdi bana, hala mı? diyeceksin. Evet hala. Ben bıraktığın gibiyim. Bende sen hala gittiğin günkü gibisin.

Biliyor musun öyle ihtiyacım var ki sana derdimi dökmeye, bana akıl verip azarlamana..

"Beni bu kadar sevme" dedin, ama beceremedim. Ben senin yüzündeki çizgileri ezbere biliyorum yıllardır.

Ve biliyorum ki kaç yıl geçerse geçsin aynı tazelikte olacak yüreğimdeki yerin...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..