Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatan, Eşini Sevmiyor Değil

Doyumsuzluk var, o da olsun o da.

Başkasına gittiği zaman size gelmiyor mu, e o zaman?

Aldatanların eşlerini sevmedikleri, sevmiş olsalar başkalarına gitmeyecekleri…

Bizim gördüğümüz eşini de istiyor Anuşka’yı da; hatta mümkün olsa…

Etik değil biliyorum ama gerçek bu… Özellikle erkekler doymaz ama aşka da doyulmuyor ki kardeşim!

Sadece bu konudaki yanlış algının düzeltilmesi lazım.

Peki böyle gider mi? Aldatmak genetik. Malum can çıkar huy çıkmaz. E bu durumda özellikle, böyle gider.

Aşk çocuğunun ömrü kısa. İlişkide de fazla mal göz çıkarmaz.

Aldatmak genetik ya kıskançlık da genetik. Yani biri aldatacak öteki bağıracak.

Dikkat kıskançlık eğitimle falan azalıyor. Aldatanlar yaşadı! Onların sorunu da aldatmak eskisi kadar ilginç olmayabilir.

Yazılarımda doğru ve yanlış şeyler söylüyor olabilirim çünkü o anda ne düşünüyorsam o. Aklıma geleni yazıyorum, doğru mu yanlış mı diye bakmıyorum bile; çünkü aklıma güveniyorum. Kaldı ki yanlış şeyler de olsa okuyucular değerlendiriyor zaten.

Şunu bilecekler; ben bir şeyler yazıyorum, doğru ya da yanlış artık onu sizler tespit edeceksiniz. Yani okuyana da düşünme payı bırakıyorum. Ve yorumlarından ikna olursam benim yazdığım değil onun düşündüğü önemli.

Ben konuları gündeme getireceğim, üzerinde birlikte düşünüp doğrulara ulaşacağız.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..