Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatılan Kadın Ne Yapsın?

Kadın sadakatsiz eşinin ihanetini af etmeyi seçti. Çocuğunun mutluluğu ve yuvası bozulmasını diye görmezden geldi. Hiç kimseye anlatmadı, ben hariç… Bu ikimizin arasında sır olarak kaldı ancak bazen gözlerimin içine utanarak baktığını görüyordum. Niye utanıyorsa sanki onun suçu. Arkadaşımın çok değiştiğini görüyordum. Gözleri eskisi gibi ışıl ışıl değildi oysa kocası ona çok ilgili davranıyordu. Biliyordum eşinin onu aldatışını unutamıyordu. Maddi olarak ekonomik gücü olmasına rağmen yuvasını dağıtmak istemedi. Eşini seviyordu onsuz çok mutsuz olacağını düşünüyordu.

Hayatında hiçbir zaman kolayı seçmemişti. Kolay olan ayrılmaktı zor olan ise mücadele etmek. Ailesi için tanıdığı bu şanstan ise hiç pişman olmadı. Arkadaşımın doğru yaptığını düşünüyorum çünkü eşi onu pişman etmedi. Yaptığı yanlıştan dönüp o da yuvası bozulmasın diye çabaladı. Bana aldatılan bir kadın sorarsa “ne yapayım?” diye ona öncelikle eşinin bu yaptığından gerçekten pişman olup olmadığını sorarım. İlk kez yaşanmışsa, eşi pişmansa ve kocasını da seviyorsa acele etmesin derim. Ayrılmaya karar verecekse bile önce “acaba şans versem düzelir miydi?” diye aklına takılmasın. Arkadaşım aldatılmanın üzerinden 4 yıl geçmiş olmasına rağmen halen içinde kırıklık yaşadığını söylüyor. Kocasına karşı eski güveninin olmadığını ancak evliliğine şans vermekle doğru davrandığını dile getiriyor.

Kimse sadakatsiz bir erkek ile birlikte yaşamak istemez. Hata ise biz kullarının bazen istemese de yaşadığı bir durum. Yanlış yapan yanlışından dönerse onun yanında olunabilir. Arkadaşımın eşi yaptığından çok pişmandı ve üzgün olduğunu belli ediyordu. Tövbe ettim demişti. Empatik bir erkeği hangi kadın istemez. Duygularına değer veren önemseyen bir eşin ovarsa hayat ne güzel olur. Onlar birbirlerine değer verdiler ilişkilerindeki eksik noktayı bulup unutmayı seçtiler ve bu sayede aştılar.

Arkadaşım eşindeki hatalar üzerinde durmak yerine kendinde ki yanlış davranışları görüp düzelttiğini söyledi. “Kocamı çok ihmal ettim, ona olan sevgimi tam olarak gösteremedim. Ailem hiç onu benimsemedi onun hakkında hep olumsuz konuştular, ben kocamın yanında durmak yerine ben de onu eleştirdim. Kendini yalnız hissettirdim” gibi kendini suçlu bulduğu birçok şey buldu. Ne kadar doğru bu bilmiyorum ama arkadaşım kendini çok değiştirdi. Başka biri oldu adeta. Bu hayatta en kolay şey kendimizi değiştirmek… Kendimizi değiştirdiğimiz zaman ilişkilerimizi de düzeltebiliyoruz. Evlilik aile terapistlerinin youtubede yayınladığı videoları izleyerek, psikolojik kitaplar okuyarak ve bu konuda filmler izleyerek kendini çok değiştirdi.

Kocası ile olan ilişkisini gördüğüm kadarı ile çok güzelleştirdi. Mutlu olduklarını görebiliyorum. Elbette bu konuda her ikisinin de gayretini takdir ediyorum. 

Bu yazıyı okuyan ihanete uğramış bir kadınsa ve ne yapacağını bilmiyorsa benim tavsiyem hislerine güvensin ve hemen eşinden vazgeçmesin mücadele etsin. 

 
Toplam blog
: 6
: 45
Kayıt tarihi
: 18.04.17
 
 

Okumayı ve gezmeyi seven biri olarak hayat paylaştıkça güzel diye düşünerek yazıyorum ..