Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatılıyorum, ama onu halen seviyorum ne yapmalıyım?

Aldatılıyorum, ama onu halen seviyorum ne yapmalıyım?

“Eşimle 3 yıldan bu yana evliyiz. Birbirimize aşık olarak evlendik. 5 aylık da hamileyim.

Bundan bir süre önce bir hafta sonu mutfakta yemek hazırlıyordum. Eşim de bilgisayar başındaydı. Ben çalıştığını sanıyordum.

Gelen bir telefon üzerine ‘Çıkmak zorundayım. İşyerinde bir aksilik çıkmış, hemen döneceğim,’ dedi.

Mutfakta yemek yaparken, internetten mesaj geldiğine ilişkin bir ses duydum. Meğer bilgisayarı açık unutmuş. Gelen mesajı okudum. Karşıdaki kadın ‘Neredesin?’ diye soruyordu

Ben eşimin bilgisayar başında çalıştığını düşünürken ve ona yemek hazırlarken o bir kadınla chatleşiyormuş.

Eşimle kadın arasındaki yazışmaları okuduğumda sinir krizi geçirdim. Size bunları tekrar edemem.

Çok üzüldüm. Ağlamaya başladım. Biricik aşkım meğer neler yapıyormuş. Bilgisayarı kapattım.

Eşim 3 saat kadar sonra geldi. Hiçbir şey söylemedim. Halen daha da bu konuyu açmadım.

Onu seviyorum. Doğacak çocuğumun da babasından ayrı büyümesini istemiyorum. Ama bu durumu da kabullenemiyorum.

O günden beri uyku uyuyamıyorum. Bu üzüntüyle bebeğime bir şey olmasından korkuyorum.

Eşim de bir huzursuzluğum olduğunu hissediyor. Üzerime titriyor. Günde birkaç kez arayıp ‘Beni ne kadar çok sevdiğini’ söylüyor.

Bunu neden yaptığını bir türlü anlayamıyorum. ‘Acaba ben mi bir hata yaptım?’ diye kendimi suçluyorum.

Bana bir yol gösterin, hiçbir şey yokmuş gibi mi davranmalıyım? Yoksa Onunla konuşmalı mıyım? Ya da aldatıldığım için kapıyı çekip, çıkıp gitmeli miyim?”

Değerli okurlarım sizce bu hanımefendi ne yapmalı? Aldatmayı affedip hayatına devam mı etmeli? Yoksa çekip gitmeli mi? Ya da en azından ‘Bunu bana niye yaptın?’ diye sormalı mı?

Bu genç kadın bunları yazacağımı ve sizlerle birlikte bu konuyu tartışacağımı biliyor.

Yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlarınız bu genç kadına ve benzer sorunları yaşayanlara ışık tutacaktır.

Mutlu ve sağlıklı kalın.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..