Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatılmak kader mi?

Aldatılmak kader mi?
 

Seninle her şeye yeniden başlasak diyorum!
Ne olur eskisi gibi yüreğimi sımsıcacık tutsan!
Dizlerim yeniden titrese!
Ilık lık bir şeyler aksa içerimden!
Yeniden tatsam yanağındaki tuzu!
Razıyım aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsan!

Yaşamanın sadece nefes almak olmadığını sen gidince anladım!
Sanki günler değilde asırlar geçti aradan!
Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu sözcüklerle anlatamam!
Geceleri hayallerime geliyorsun uyku tutmuyor!
Gökyüzüne dalıyorum yıldızları saymakla vakit geçmiyor!
Perdelerin güneşle boğuşması boşuna değil!
Aydınlıklar sen olmadan içeri girmiyor!

Keşke bir anlığına kendini benim şu an ki halimin yerine koyabilsen!
Gözlerimin içine bakarak anlayabilsen biraz beni!
Pişmanlıklarım için için kemirirken yüreğimi!

İşte o zaman daha içim rahat çekerdim acılarımı!
İnatçılığımdan vazgeçerdim!
Hatayı birazcıkta kendimde arardım o zaman !
Mutluluktan en büyük payı hep kendime istediğimi düşünürdüm!
Bencil olduğumu haykırırdım yüzüne!
Sana hak verirdim inan!

Ne olur, hatırım için aramızda olan biteni unutsan diyorum!
Aynı heyecanı sanki hiç bir şey olmamış gibi yeniden yaşarım!
Yine tıpkı eskisi gibi, yani ilk günlerde olduğu gibi!
En mutlu ben olurum o zaman!
Kuzu kuzu yatarım dizlerinde!
Fıkır fıkır olurum, şıkır şıkır olurum!
O kadından daha güzel olurum!

Yeter ki bir daha aldatma beni!!!

Belki de senden yapamayacağın şeyleri umuyorum, mucizeler bekliyorum!
Ama yine de belki bir gün gelirsin umuduyla yaşıyorum!
Çünkü biliyorum ki artık ben çok değiştim, değişmeliydim!
Hayatıma daha bir dikkat eder oldum!

Sırf senin için...

blognot; konu bazı gözlemlerimden yola çıkarak kaleme alınmış ve günümüzde pek bir sıklıkla kullanılan "kadın olsaydı da eşini eve bağlasaydı" suçlamalarına maruz kalan kadınlarımıza ithaf edilmiştir!!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..