Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

     
    Kategori
    Beslenme
     

    Alerjik rinitle nasıl baş edilir?

    SİRKENİN İYİLEŞTİRCİ GÜCÜ

    3 senedir alerjik rinitle hergün boğuşuyordum hergün düzenli içtiğim ilaçlar bile 24 satin dolmasın yakın tekrar başlıyordu... son 1.5 senedir süt ve ürünlerini, hazır ambalajlı gıdaları, şekeri ve günde 2 öğün yemek 1 tanede ara öğün yemeye gayret ettim  ister istemez kaçamaklarım olmuyor değildi... buna mecbur kalmıştım hiçbir çözüm yok denemeye değer diye düşünmüştüm diyeti. Gerçektende işe yaradı artık 3-4 günde bir alerji oluyordum ayrıca gözlerimde sulanma olmuyordu...

    Doğal ürünler satan biryerden alışveriş yaparken elma sirkesi dikkatimi çekti, aldım. Aldıktan sonra nasıl kullanılır diye araştırıken 'nasıl bir mucize bu' dedim ve sabahları aç karnına 1su bardağı ılık su 1 çorba kaşığı bal 1 çorba kaşığı elma sirkesi karışımını içmye başladım gece yatarkende ılık su elma sirkesi olarak kullanıyordum.. yemeklerde salatalara mercimek çorbasına da çok güzel oluyordu... 500 ml sirke bitmesine yakın 1 ayı geçmişti ve bu süre içinde yediklerime kısmen dikkat ettim yani çok az kaçamak yaptım ve alerjim sadece1 kere tekrarladı! daha sonraki ayda 1-2 kere alerji oldum... ogünlerde farklı ne yediğime baktığımda hazır kutu zeytin (market zeytini), kavrulmuş fındık(kavrulmamışı aynı etkiyi yapmıyor) ve gece yatarken pasta kurabiye yemiştim... kavrulmuş kuru yemiş, piyasa zeytini, süt ve ürünleri, gece geç saatlerde (hatta saat 21 den sonra) yemek yemeyi kestikten sonra artık tekrarlamıyor...

    Alerji olmak demek vucudun asidik olması ve bununla baş edemeyip vucudun biryerlerden bu asidi dengeleyecek, atacak bir çıkış yolu bulması demek... Size durumu rahatsızlık vererek uyarması demek, bağışıklık sisteminizin çalışıyor olması demek... Evet çok sinir edici yorucu hayat kalitesini düşüren bir durum... Fakat doktorların dediği gibi çözümsüz birşey değil! heleki ilaçlarla durumu bastırmak olayı dahada derinleştirmek çözüm bulmamak sadece alerjiyi daha da arttırır... Şifa arayan herkese acil şifalar diliyorum umarım sizinkide geçmiş olur... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 3653
    Kayıt tarihi
    : 05.02.13
     
     

    1983 doğumlu 1 çocuk annesi  doğal hayata ve farkındalıkla ilgili herşeye merak salmış biri... ..