Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '16

 
Kategori
Magazin
 

Alişan söyledi, Konyalılar çoştu

Alişan söyledi, Konyalılar çoştu
 

Gerçekleştirdiği organizasyonlarla misafirlerine unutulmaz saatler yaşatan M1 Konya Alışveriş Merkezi, müzik dünyasının sevilen ismi Alişan'ı Konyalılarla buluşturdu. 

Gerçekleşen Organizasyonda Alişan'a ilgi büyüktü. Konyalılar Alişan'ı görebilmek için sabahın erken saatlerinde alışveriş merkezi önünde toplanmaya başladı. İmza günü başladığında içeri giren kalabalık, ünlü sanatçıya ulaşabilmek için büyük çaba sarf etti. Hayranlarının arasından geçerek sahneye çıkan şarkıcı, bir ara ezilme tehlikesi geçirdi. 

M1 Konya AVM'nin ziyaretçilerine sürprizi olan Yılbaşı Çekilişi'ni gerçekleştiren Alişan, kazananlara hediye dağıttı. Şarkılarını da seslendiren sanatçı, sevenlerinin sorularını da içtenlikle yanıtladı. 

Sevenlerine yakın olmayı her zaman sevdiğini söyleyen Alişan, ilk olarak 2017 dileğini açıkladı. Ünlü sanatçı, "2017 hem dünya hem de ülkemiz için barış dolu bir yıl olsun. Hepimiz için sağlık, mutluluk diliyorum. Başta ben olmak üzere tüm bekarlara eş diliyorum" dedi. 

Alişan, bir hayranının, "Sayın Cumhurbaşkanımıza sözünüz vardı, evlilik ne zaman" sorusuna ise "Evet Cumhurbaşkanımıza 6 ay içinde evleneceğime söz verdim. 4 ayım kaldı. Arıyorum, bulunca hayırlısıyla evleneceğim" yanıtını verdi. 

Bir hayranının ekranlardaki partneri Çağla Şıkel'i sorması üzerine, Alişan, "Her yere birlikte gitmiyoruz. Onun hayatı, çocukları var. Bugün tek geldim, inşallah bir dahaki sefere birlikte geliriz" diye konuştu. 

Konyalılar, uzun zamandır bir dizi projesinde yer almayan ünlü sanatçıyı ekranlarda görmek istediklerini söyleyince Alişan, "Yakında bir sürpriz yapabilirim" diyerek yeni bir diziye başlayacağının müjdesini verdi. 

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..