Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Alışığız!

Diktatör, ülkesinin babasının malı olduğunu zanneder!

İster darbeyle iktidara gelsin, ister halkın oylarıyla iktidara gelsin; içinde bu heves varsa mazallah!

Biz millet olarak alışığızdır böyle idarelere!

Osmanlı mesela!

Altı yüz yıl bu milleti kul görmüş bir idaredir bu! Yaptıkları lütuftur! Memleketin hazinesini keyiflerince harcarlar. Bakın kalıntılarına görürsünüz! Nerede bir cami var, külliye var; ya hanedan mensuplarının ya da Sadrazamlarının ürünüdür. 

Halk yapamaz! Boğazını zor doyurur çünkü!

Cumhuriyetin kurulmasıyla bu düzen değişmiş midir?

Ne gezer?

Atatürk "Yalnızım çocuk!" derken bu düzeni değiştirememenin çaresizliğini yaşıyordu!

Milletin oylarıyla iktidara gelenler farklı mı?

"Verdimse ben verdim!" diyeni unutmayalım! 

Kimin malını kime veriyordu?

Bugün söylenen  "karşına bir milyon kişi çıkarırım!" sözü beni ürküttü! 

Arkasında milletin ekseriyeti olsa da bunu tehdit konusu yapmak demokrat olgunluğa ters düşüyor.

Dedim ya ; alışığız bu tip iktidarlara!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..