Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Sen hala ağaç için san!

Sen hala ağaç için san!
 

Alman kanalları: "Türkler savaşırsa kazanır."

İtalyan kanalları: "Bir ağaç için bunu yapan Türklerin neler başarabileceğini siz düşünün."

Londra kanalları: "Onlar Atatürk'ün çocukları ve onlar uyandılar!"

Kanada kanalları: "Onlar her savaşı kazanırlar."

Rusya kanalları: "Türkler inanılmaz, her şeyi başarıyorlar."

İngiltere kanalları: "Türkler harika, onların yaptığını şu ana kadar hiç bir yerde görmedik."

Norveç kanalları: "Dünya sizi izliyor, asla geri adım atmayın."

Türkiye kanalları: "Ahmet amca 56 yaşında, 2 evlilik yapmış. Emekli, maaşı var ve fena halde abaza.

Polis: “Bayrak kırmızısı beni tahrik ediyor, dayanamıyorum. Suyu-gazı sıkıyorum.”

Başbakan: “İnadım inat, o AVM’yi yapacağım.

Türk Halkı: “Mustafa Kemal’in Askerleriyiz.

Ben: ”ATAM’A, VATANIMA, AĞACIMA, ÖZGÜRLÜĞÜME DOKUNMA, YANARSIN.

İZMİR, 02 Haziran 2013

 
Toplam blog
: 159
: 1303
Kayıt tarihi
: 19.06.12
 
 

1963 yılında Balıkesir'in şirin ilçesi Erdek'te doğdum. Yüksek lisans eğitimimi Dokuz Eylül Ünive..