Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Alışveriş bekle!....

Önce düşünmeye başladım; sonra uygulamaya karar verdim… Bu bitmeli idi; kadınlık egolarıma, insani hırslarıma gem vurup daha aklı başında davranmalı idim……. Evet aslında ölçülü sayılırdım; hesap yapardım, plan program çıkarırdım, bütçemi aşmamaya çalışırdım. Yine de ihtiyacım olmayan alışverişleri yaptığım da bir gerçek…..

Bazısının rengini sevdiğim için; kiminin modelini……Asla moda uğruna değil tabi ki; kendi modamı hep yaratırdım….. Ama hayır Yonca dedim kendime; ne şıklı daha çok giysi; ne de güzellik giysi ile ilgili….. Önce eskit dolabındakileri……

Yaklaşık 40 gün önce idi……. Amacım Mayıs ayına kadar kendime giysi, ayakkabı almamak; bu ilk hedef berkli sonrası da gelir…… Çünkü artık her alışverişe çıktığımda yüreğimi sızlatan sesler yükseliyordu içimden…. Tamam kendi emeğim; çalışıyordum ama; bu ülkenin bin bir köşesinde aç çocuklar; benim beğenmeyip eski dediğim kıyafetleri bulamayan kadınlar vardı. Ayrıca benim değerim ve güzelliğim illaki yeni kıyafetlere; farklı renklere mi bağlıydı? Ne farkım oluyor o zaman Bodrum sahillerinde salınan güzellerin bikini seçkilerinden? Ve dolabıma döndüm; eskilerime biraz da kilo verdim….yeni kombinasyonlar geliştirdim….. Desem ki arada bir krizlerim tutmuyor yalan ama atlattım ve kırk güne yaklaştım…..

Şimdi diyorum ki geliniz bana katılınız; en azından ilerleyebilmem için destek olunuz…. Aptalca tüketmek; indirim günlerinin kölesi olmak; kendimi üç giysi, iki çizmeye indirgemek istemiyorum diyen herkes buraya …… Evet güzel giyinelim;evet şık görünelim, ama moda kölesi olmadan, alışveriş delisi olmadan………..

BAKALIM NE KADAR DAYANABİLECEĞİM; SÖZ SUÇ İŞLEYİNCE SÖYLEYECEĞİM……..

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..