Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '11

 
Kategori
İzmir
 

Alkol-larını sar boynuma..

Yeter be! bi insanın öksürüğü de sekiz gün sürer mi canım? içim dışıma çıktı artık yeter.. Gözlerimden yaş geliyor öksürürken, uykumdan uyandırıyor meret şey.. Pastil aldım, otlar kaynattım, ıhlamur demledim, limonlu portakallı (c vitaminli) içecekler tükettim, bol su içtim vs.. bana mısın demedi. olmadı doktora gittim; dedim böyle böyle, durum bundan ibaret.. O da aldı eline kalemi reçeteyi başladı karalamaya işte şu ilaç şöyle şöyle, bu ilaç böyle böyle, hadi git güle güle..

Bir sprey, bi ağrı kesici, bi toz eritme ilaç, bi de antibiyotik yazmış kör olmayasıca doktor hanım.. insan bi sorar değil mi alkol alıp almadığımı. niye yazıyosun kardeşim öyle kafana göre? alkol alan var almayan var değil mi? her neyse bizimki yazmış bikere aldık mecburen eczaneden başladık kullanmya, hemen geçsin de kurtulayım diye şu hastalıktan ve öksürükten en önemlisi.. gelir gelmez eve içtim tüm ilaçları ve başladım beklemeye..

Bir gün geçti öksürük devam, 2 gün geçti devam, üç gün geçti devam, 4 gün geçti.. baktım olucak gibi değil hem antibiyotik kullanıyoruz hem de içki içemiyoruz bu yüzden ama bitürlü öksürük geçmiyor arkadaş, ne kadar da inatçı bişeymiş bu böyle? herneyse dedim artık 1 haftayı geçti, benden günah gitti.. Bu alkolsüzlük beni çok üzdü.. Hem ilham gelmiyor hem de yazamıyorum, o yüzden canım da çok sıkılıyor aslında. bugün bu işe bi son verme zamanı geldi diye düşündüm ve ver elini alsancak dedim..

Şansıma hava da güzeldi. kordon da inceden esiyordu ama farketmez, bütün izmirliler yine dökülmüşler çimlerin üzerine, bi götlük oturacak yeri zor bulduk desem yalan söylemiş olmam.. Biraz deniz havasını çekince ciğerlerime, dedim oğlum daha ne duruyorsun, hadi yürü içmeye.. Bizim ati de bu lafımı bekliyormuşçasına elindeki kola şişesini çöpe attı, ben de portakal suyunu yarım bırakıp kalktık gittik bir cafeye.. Bi de öyle acıkmışız ki, orta boy pizzaların yanına 3'er şişe birayı indiregandiledik ve bu gecelik yolumuzu bulduk böylece.. bütün adisyonu yine bizler için üstlenen değerli arkadaşımız nurcan hanıma da çok teşekürlerimi sunuyorum.. iyi geceler, mutlu kafalar.. 

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..