Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '19

 
Kategori
Mizah
 

Allah Ağlatmasın

Sıkıntılarımız okadar çok ki şaşırdık ağlayalım mı gülelim mi? Allah ağlatmasın. En iyisi bir an olsun her şeyi unutup bol kahkaha atalım. Aşağıdaki fıkraları sizler için derledim, umarım beğenir ve bir an olsun sıkıntılarınızı unutur kahkaha atarsınız. Sağlık ve mutluluk dileklerimle.

NAHİDE ÇELEBİ

TEMEL USULÜ İNTİHAR
Dursun bir gün ormanda gidiyormuş. Temeli bir ağaca belinden bağlı şekilde bulmuş. "Napiyosun Temel" demiş.  Temel de "İntihar ediyorum" demiş.
Dursun "Benim bildiğim öyle intihar edilmez; o ipi beline diil boynuna bağlayacaksın" demis. Temel de: onu da denedim; az daha boğuluyordum.”

2 KERE 2 KAÇ EDER
Temel in oğlu yüzünde üzgün bir ifade ile okuldan gelmiş. Temel durumu görünce sormuş : “Ne oldu?” Oğlu: “Matematik dersinden zayıf aldım.”
Temel: “Niye?” “ Öğretmen 2 kere 2 kaç eder dedi, bende 6 dedim.”
Temel: “ oğlum, 2 kere 2 dört eder, hadi bilemedin 5 eder. 6 nerden çıktı?”

HURDA NENE
Çeşitli hastalıklar ve kazalar geçirmiş bir gözünü kaybetmiş, romatizmadan beli bükülmüş olduğundan mahalleli kendisine Hurda Nene ismini takmışlar. Hurda Nene hasta haneye yatar, doktor nabzını ve ateşini ölçer ve:” Nine maşallah ateşin 37 derece deyince nine: “Tohtor bec oğlum bir türlü ıssınamiram ele üşürem ki parası heç mühim değil, dereceyi ottuzyediden kırha hatta elliye çıkart”  deyip doktoru güldürdü.

KAÇ KOCAYA GİTTİN
Erzurumlu Hatice teyzeye kızı sorar: “Ana hele söyle gaç kocaya gettin?” Hatice teyze cevaplar: “Ali, Veli, 4 tene de ondan evveli, Recep, Şaban, Ramazan, son kocam rahmetli baban. Anan goca yüzümi gördi a kızım.” Der.

CENDİN BÜL
Kadın doktora gider, doktor kendisine: “Hanım nereniz ağrıyor?” diye sorar. Kadın sinirlenir ve: “Viş toprah başan bunca sene boşuna mı okudun dohtor oldun sen ne biçim dohtorsan, ben niye söğlimçi, gendin bül” der.

İKRAMİYE
Adamın birisine sayısaldan büyük ikramiye çıkıyor. Anlaşamadığı karısına dahi söylemiyor.

Sabaha karşı ikramiyeyi almak için yola çıkıyor. Tam yarı yola gelmişken telefon çalıyor.
Arayan kayınbiraderi: “Neredesin enişte?”  “Dışardayım hayırdır?” Çabuk eve gel.” Ne oldu çok mu acil?” “Ablam!” Adam : “Yoksa hasta mı?” “Yok, sizlere ömür vefat etti başımız sağ olsun.” Deyince adam:” Ey güzel Allah’ım verdikçe veriyorsun” der.

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..